MAC Eyeshadow Aquadisiac

8 Feb

MAC staat o.a. bekend om hun oogschaduws met geweldige kwaliteit en een iets minder geweldige prijs. Je telt namelijk voor een oogschaduw van 1,5g €16,00 neer. Tja, schoonheid heeft zo’n zijn prijs.

Ik had voor mezelf besloten dat het niet zo ver met mijn make-upverslaving mocht komen dat ik zoveel geld besteed aan één oogschaduw. Toen kreeg ik op mijn verjaardag het ge-wel-dige cadeau’tje van mijn vriendinnen: een MAC oogschaduw. Ik was helemaal gelukkig en kon niet wachten hem uit te testen. Het probleem met een oogschaduw voor iemand anders kopen is dat diegene de kleur al heeft of niet zal dragen. Gelukkig kochten zij voor mij te perfecte lente en zomer kleur: een hemels blauwe kleur met subtiele glitters.

P1020611

P1020606

Zoals altijd bij MAC komt alles in een matte zwart doosje met de naam erop vermeld. Ik vind dit heel chique maar toch neutraal overkomen. Prima, niet super bijzonder.

 

P1020608

Dit is de kleur, ik vind het leuk als producten een naam hebben. Het geeft wat leuks, luxes. Like !

P1020609

Ook op de achterkant van het doosje zelf staat de naam, mocht je het kartonnen doosje weggooien. ( Doe ik niet, ik bewaar al mijn bijzondere doosjes, haha !)

P1020617

De kleur, hij geeft me het gevoel alsof ik in een paradijs ben. Mooie felle kleur die , als je hem lichtjes aanbrengt, heel subtiel kan zijn. Ik heb hem al een aantal keren gedragen en ben er ontzettend blij mee.

P1020619

Met een keer mijn vinger er licht overheen te laten aaien kreeg ik dit effect, veel pigment. Maar je kan hem ook zeer goed blenden, als je kijkt aan de onderkant van de foto !

Ik ben er erg tevreden over en stiekem zit ik er toch een beetje over te denken meer te kopen. Maar of dit werkelijkheid word moet ik eerst maar even met mijn spaarplan overleggen, haha !

Ik vind het een erg fijne oogschaduw die goed te blenden is en veel pigment heeft. Het enige nadeel vind ik de prijs, maar dat moet je er voor over hebben.

Wat vinden jullie ervan? Zouden jullie het geld er voor over hebben?

Liefs,

Nien

4 Reacties to “MAC Eyeshadow Aquadisiac”

  1. deijsprinses 8 februari 2012 bij 22:59 #

    Ik vind blauwe heel mooi maar moeilijk draagbaar. Het kan er snel tacky uitzien. ’t Kan aan mij liggen ;)

    • nivabeauty 9 februari 2012 bij 09:22 #

      Jaa dat kan maar het hangt af van hoe je hem aanbrengt, vind ik. Als je hem met andere kleuren aanbrengt kun je dit meestal voorkomen.
      Liefs,
      Nien.

  2. Amber 8 februari 2012 bij 20:42 #

    ziet er goed uit !

Geef een reactie

