LOTD: MAC en INGLOT

7 Feb

Zoals jullie weten heb ik een nieuwe MAC oogschaduw voor mijn verjaardag gekregen en aangezien ik deze perfect met mijn INGLOT highlighter kan gebruiken deed ik dat bij mijn look van vandaag.

Ik zal hier stap voor stap uitleggen hoe ik deze look heb gemaakt.

P1020732

P1020720

We beginnen natuurlijk meet oogschaduwbasis, onmisbaar voor een goede en blijvende ooglook !

P1020725

Nu breng ik de bovenste kleur aan in mijn binnenste ooghoeken, deze kleur geeft weinig pigment maar zal mijn oog net wat lichter maken.

P1020724

P1020725

Nu neem ik de lichtbruine kleur en breng deze iets boven mijn arcadeboog aan, ik creëer hiermee een soort nieuwe arcadeboog die iets meer opvalt. Ik hou niet zo van een donkere arcadeboog en breng deze lichtbruine kleur dan ook licht aan.

P1020727

P1020728

Dan nu wat glitters, yay ! Hier gebruik ik een licht gouden champagne kleur. Deze breng ik aan aan de binnenkant van mijn ooglid.

P1020729

P1020730

Nu gebruik ik mijn MAC oogschaduw in aquadisiac. Een mooie helderblauwe kleur. En breng deze aan de buitenkant van mijn ooglid aan.

P1020732

Dit is de look, ik vind hem erg mooi voor in de lente en zomer. Ik weet zeker dat je van alle kleuren een geschikte dupe zult kunnen vinden. Ik zal er ook voor jullie op zoek naar gaan als ik in de drogist ben !

Wat vonden jullie van de look? Zouden jullie vaker looks willen zien?

Liefs,

Nien

4 Reacties to “LOTD: MAC en INGLOT”

  1. Lara 7 februari 2012 bij 19:22 #

    wauww, ik vind m echt superleuk! je zou idd vaker looks moeten doen (: xxx

  2. Amber 7 februari 2012 bij 18:45 #

    mooi!

Geef een reactie

