Etos Effect Nails 10

7 Feb

Ik liet hem al zien in een van mijn verjaardag hauls, maar hier is de kleur dan. Geswatched en wel !

Ik vond de kleur al onwijs mooi toen ik hem kreeg, echt een feestelijke kerstkleur. De lakjes kosten €1.99 echt geen geld voor de kwaliteit vind ik !

P1020699

P1020717

Na twee keer lakken kreeg ik dit prachtige resultaat. Hij is erg dekkend en geeft een mooie finish zonder strepen of dergelijken.

Ik ben ontzettend blij met de lakjes. Maar voor de prijs was het wel te verwachten dat er ook nog een minpuntje zou komen; hij chipt erg snel. Zonder topcoat al na 1 dag. Met een topcoat houd hij het 1 tot 2 dagen langer uit. Alsnog een leuk lakje voor een feestje, dat duurt maar een dag en het is een feestelijke kleur met kleine glitters.

Ik vind het een erg mooi lakje en misschien haal ik er voor volgende kerst wel wat meer in huis, haha.

Wat vinden jullie van het lakje?

Liefs,

Nien

4 Reacties to “Etos Effect Nails 10”

  1. deijsprinses 8 februari 2012 bij 13:48 #

    Mooi zeg! Hebben die een online winkel?

    • nivabeauty 8 februari 2012 bij 16:59 #

      Helaas niet,
      misschien kun je via een andere site aan de lakjes komen?
      Liefs,
      Nien

  2. Amber 7 februari 2012 bij 19:40 #

    Ik heb ook drie lakjes van de etos effect nails,
    een roze glitterige een zilveren en een rode
    volgens mij …
    deze kleur is ook erg mooi!

    • nivabeauty 7 februari 2012 bij 19:43 #

      Dankjewel, wat leuk kan je er nog eentje aanraden?
      Liefs,
      Nien

Geef een reactie

