Sieraden.

6 Feb

Zelf draag ik niet zo vaak sieraden, ik draag elke dag dezelfde ring, ketting en oorbellen. Deze zijn heel subtiel en zijn erg prettig.

Maar vaak krijg ik wel sieraden cadeau. Deze draag ik dan eigenlijk te weinig en dat vind ik erg jammer.

Ik zal jullie er waarschijnlijk helemaal gek mee maken maar ik heb ook nog wat sieraden gekregen voor mijn verjaardag, ik beloof dat dit waarschijnlijk het laatste is wat ik over mijn verjaardag schrijf !

P1020695

Een hele mooi ketting en zilveren oorbelletjes met paarse steentjes. De oorbellen zijn van Lucardi, een redelijk bekend sieradenwinkeltje. Van het kettinkje is de afkomst helaas onbekend.

P1020697

P1020675

Dit zijn de oorbelletjes, het steentje is licht paars eigenlijk meer lila. Ik vind ze erg mooi, ze zijn subtiel maar toch erg elegant. De oorbellen zijn van echt zilver, mijn rechteroor is namelijk al twee keer ontstoken en dicht gegroeid, en ik kan nu alleen nog zilver en gouden oorbellen dragen.

 

P1020677

 

Dit is het kettinkje, helemaal zilver met een wit/doorzichtig steentje. Ik vind het steentje erg mooi, het pas mooi bij oorbellen die ik al heb.

P1020681

Wat voor sieraden dragen jullie ?

Liefs,

Nien

4 Reacties to “Sieraden.”

  1. Lara 7 februari 2012 bij 19:27 #

    dat kettinkje is geloof ik van etos (: maar ik weet het niet zeker ;p

  2. deijsprinses 7 februari 2012 bij 14:01 #

    Uitsluitend zilveren juwelen. Ik kan oorringen van de Six niet verdragen, mijn oren ontsteken altijd. Alleen de oorringen van de Twice as Nice kan ik ook nog verdragen. Als je tips wilt voor hoe je je zilveren juweeltjes proberen moet houden dan kan je eens op mijn blog bij de quick fixes kijken ;)

Geef een reactie

