Nivabeauty op youtube

6 Feb

Zoals jullie misschien al doorhadden plaatsen wij ook af en toe een filmpje op youtube. Ook op onze site komt dan een artikel online waarin we vertellen dat er weer een filmpje is. Maar nu hebben we een probleem: het plakken van de goede link in het filmpje lukt niet.
Dit komt doordat het filmpje pas na een paar dagen te vinden is wanneer je in de zoekbalk bij youtube onze gebruikersnaam intypt.
Ik wil het filmpje graag de dag erna of dezelfde dag plaatsen, maar dan moet ik dus de link kopieëren via ‘mijn video’s’. Maar dan doet de link het dus niet voor jullie.
Het komt erop neer dat ik, zolang ik niet weet hoe ik dit moet oplossen, filmpjes pas een paar dagen na het opnemen kan plaatsen. Helaas, dat wordt geewoon iets langer wachten op de filmpjes dan.

Ik ga proberen er wat op te verzinnen en ik ga wat mensen mailen, maar ik heb een vraagje aan jullie:
kunnen jullie de filmpjes wel zien als jullie op de link die in het artikel staat klikken?
Wij zouden het heel erg op prijs stellen als jullie een comment achter willen laten of een mailtje willen sturen naar nivabeauty@live.nl.

Alvast ontzettend bedankt voor jullie medewerking!
Liefs, Eef.

Geef een reactie

