Filmpje; wat zit er in mijn toilettas?

6 Feb

Jahoor, alweer een what’s in my bag filmpje. Gister waren we bij Nien en besloten na het feestje nog snel even een filmpje op te nemen. Ik laat hierin zien wat er na een nachtje logeren in mijn toilettas zit en vertel er kort bij wat ik in mijn tas heb. Veel plezier!
ps; sorry als ik wt duf of raar overkom, we hadden die nacht weinig geslapen en ik was ook nog eens verkouden, we hadden niet veel tijd maar wilden wel gaag het filmpje even snel opnemen. Hopelijk stoort het niet!

het filmpje:
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=iW2mm6sjmiI

3 Reacties to “Filmpje; wat zit er in mijn toilettas?”

  1. Amber 6 februari 2012 bij 18:19 #

    o helaas, dit filmpje kan ik niet vinden

    • nivabeauty 6 februari 2012 bij 19:52 #

      Hoi Amber, dankjewel, ik zal er naar kijken. Ik heb al meerdere keren geprobeerd een goede link e plakken, maar dat lukt nooit. Ik haal de link altijd als ik naar ‘mijn video’s’ ga, en dan kopieer ik de link. Dan doet hij het bij mij wel, ook als ik uitgelogd sta op youtube. Helaas doet hij het in het artikel dan dis niet…
      En wanneer je op youtube niva beauty intypt, krijg je het filmpje inderdaad niet te zien. Je kan het filmpje pas na een paar dagen vinden.
      Kortom, ik weet zelf ook niet hoe ik dit moet oplossen, ik zal het even nog iets verder uitzoeken en anders zit er niks op dan filmpjes zo’n vier dagen nadat ik ze heb opgenomen op de site te plaatsen.
      Er wordt aan gewerkt en bedankt voor de tip! :)
      X eef
      Ps: ik zal bij alle vorige artikelen ook even de goede link plakken!

  2. Amber 6 februari 2012 bij 18:18 #

    de link doet het weer niet…
    controleer even of de link het wel doet, want tot nu toe, deden ze het allemaal niet.

    tip : typ bij youtube niva beaty in en je ziet alle filmpjes

Geef een reactie

