Mini Set Brushes Silver – Hema

5 Feb

P1020670

De kwasten van HEMA staan erom bekend dat ze goed kunnen zijn. Zelf heb ik er twee in mijn bezit. Maar over sommige word alleen maar onheil gesproken.

Voor mijn verjaardag kreeg ik van Eef en nog een vriendin deze set met kleine kwasten, handig voor op reis ! Vandaag review ik ze, ik negeer dat ik ze van mijn vriendinnen heb gekregen en geef jullie een compleet eerlijk antwoord.

P1020646

Zo is de set verpakt, met een plastic zakje, handig voor mee te nemen.

P1020649

P1020652

Ik ga elke kwast apart bespreken. Te beginnen met de sponsapplicator, vooraan op de foto hierboven.

P1020655

Het handvat is een beetje dun, moeilijk vast te houden. Helaas. Door het grijze ziet het er wel clean uit, like !

P1020664

Ik gebruik geen sponsapplicators, puur en alleen omdat ik kwasten veel fijner vind werken en je die makkelijk kunt schoonmaken. Ik denk dat ik deze zal gebruiken voor een donkere kleur zodat ik mijn kwast minder vaak hoef te wassen. Het puntje is vrij hard, niet handig voor in de arcadeboog.

P1020656

Over deze oogschaduwkwast ben ik erg enthousiast ! Hij is erg zacht en werk fijn. Ja, deze raad ik beslist aan.

P1020663

Dan nu een lipkwastje, ik ben niet zo van lippenstift direct aanbrengen, liever met een kwastje. Hij is misschien iets te zacht ervoor maar hij is wel lekker zacht en voelt prettig aan.

P1020658P1020659P1020657

Er zit een klein plastic hoesje omheen, erg handig hierdoor wordt hij goed beschermd.

P1020668

Dan de poederkwast, helaas steken er wat haartjes uit. Ik probeerde hem en hij voelde heel hard en prikte. Als je hem heen en weer veegt gaat het wel, maar echt poeder aanbrengen word hem denk ik niet.

P1020666

Ook deze kwast kwam met een folie er omheen. Erg schoon en verzorgd, fijn.

P1020662

Dan de laatste is een wenkbrauwkwastje, hier ben ik er blij mee. Ik gebruik namelijk geen wenkbrauwgel en halverwege de dag willen ze dan nog weleens niet helemaal meer goed zitten. Deze kwast gaat mij hierbij helpen !

P1020660

3 van de 5 kwasten bevallen me erg goed, ik zou hiervoor deze set wel kopen. Ik weet de prijs niet precies, maar ik denk dat hij rond de 4-5 euro zal liggen, verbeter me als ik fout zit !

Hebben jullie kwasten van de HEMA ?

Liefs,

Nien

14 Reacties to “Mini Set Brushes Silver – Hema”

  1. shepoems 11 februari 2012 bij 21:32 #

    Ik heb de set ook net gekocht en bij ons was-ie maar 2.50! Valt nog best mee dus. :D

    • nivabeauty 11 februari 2012 bij 22:35 #

      Shhht, ’t was een kadootje ;)
      Haha nee grapje, ik hoop dat Nien er blij mee is! Hoe bevalt hij bij jou?
      x eef

      • nivabeauty 12 februari 2012 bij 13:27 #

        Wat vond jij van de kwasten ?
        Ik ben erg blij met de lip en oogschaduw kwast.
        Liefs,
        Nien

      • shepoems 12 februari 2012 bij 16:45 #

        Ik vind ‘m erg fijn, ik had eigenlijk helemaal geen goede kwasten (ik gebruikte altijd gewoon de kwasten die bij oogschaduw enzo komen) omdat ik nog niet zo heel lang intensief make-up gebruikt, dus het is vooral fijn dat het zo veel verschillende kwasten zijn. Ik ben vooral blij met de oogschaduwkwast en de wenkbrauwkwast. (: x

        • nivabeauty 12 februari 2012 bij 16:48 #

          Wat leuk, het is inderdaad een goed setje voor mensen die niet zo met make-up bezig zijn of wel vaker op reis gaan.
          Fijn dat je hem zo fijn vind , haha !
          Liefs,
          Nien

          • shepoems 12 februari 2012 bij 17:00 #

            Zeke! en ook een leuk cadeautje natuurlijk. (;

          • shepoems 12 februari 2012 bij 17:01 #

            En daar moest natuurlijk ‘zekeR’ staan, haha.

  2. Lara 7 februari 2012 bij 19:33 #

    ik heb ook de foundationkwast van de hema, en ik vind m heel fijn! ik wil zeker wel wat meer kwasten van hema kopen, want ze zijn best goedkoop, en die foundationkwast is echt handig (: xxx

    • nivabeauty 7 februari 2012 bij 19:41 #

      De blending kwast is volgens mij ook erg goed, die heeft Eef.
      Ik ben ookal aan het denken om hem misschien te kopen.
      Liefs,
      Nien

  3. Amber 6 februari 2012 bij 18:16 #

    Ik gebruik ook al lang de foundation kwast van de hema!
    hij ziet er gewoon goed/verzorgd uit, en is (zeker in het begin) erg zacht,
    het enige nadeel is dat de haren snel aan elkaar gaan plakken/hard worden, als je hem een paar keer hebt gebruikt

    • nivabeauty 6 februari 2012 bij 18:17 #

      Dat is inderdaad een groot nadeel. Maar met goed wassen voorkom je dat !
      Liefs,
      Nien

  4. deijsprinses 6 februari 2012 bij 15:15 #

    Ik heb twee kwasten van de HEMA, een gewone voor oogschaduw en een soort blender. Ik ben er eigenlijk heel tevreden mee en ben nu op zoek naar een fondation kwast. Kan jij me soms eentje aanraden?

Geef een reactie

