Looks of the day

5 Feb

Zoals jullie vast wel weten was Nien afgelopen donderdag jarig en ze gaf ook een feestje! Ze had al een ander erg gezellig klein feestje gegeven, maar vandaag bleven ik en twee andere vriendinnen slapen. Het was supergezellig! We hebben vooral heel veel gekletst, elkaar opgemaakt en drie films gekeken. Klik verder om een paar van onze looks te zien!

We hadden voor de grap een soort wedstrijdjes gemaakt: we maakten twee teams en die moesten elkaar opmaken. Dan moesten we allemaal op iemand uit het andere team stemmen en degene die die look had gemaakt en de meeste stemmen kreeg, had gewonnen. Erg melig maar het was wel heel gezellig en er zijn mooie digen uitgekomen!

20120205-163325.jpg
Vriendinnetje A maakte deze mooie look met aardetinten bij L.

20120205-163414.jpg
Vriendinnetje L maakte deze frisse lichte look bij A.

20120205-163513.jpg
Nien maakte bij mij deze kleurrijke look met paars en blauw.

20120205-170311.jpg
Ik maakte deze warme look bij Nien.

De winnaar was de look die vriendinnetje A bij L had emaakt, ik en Nien stemden allebei op haar. ;)

Darna deden we hetzelfde, maar ben ik helaas vergeten foto’s te maken. Superjammer, want er zaten hele mooie looks bij!
Nien maakte bij A een soort animated look, A kreeg blauwe oogschaduw, en met eyeliner getekende winpertjes onder haar oog. Heel schattig en goed gelukt!
A maakte bij Nien weer een warme, aardetinten look.
L maakte bij mij een soort subtiele smokey eye.
En ik maakte bij L een winged zwarte eyeliner met een groen lijntje onder haar oog.
Deze keer had ik gewonnen, haha.

kortom, het was erg gezellig! Ik wilde de makeup looks even aan jullie laten zien, misschien halen jullie er wat inspiratie uit :).
Kus, Eef.

Eén reactie to “Looks of the day”

  1. Amber 6 februari 2012 bij 18:13 #

    klinkt gezellig !
    en mooie looks!

Geef een reactie

