INGLOT AMC lipgloss 542

5 Feb

Jahoor, daat ben ik weer. Met al weer een kado’tje voor mijn verjaardag, maar wel het laatste. Mijn vriendinnen die me eerder al een maskertje en een kwastensetje gaven hebben mij nu ook nog deze té mooie lipgloss cadeau gedaan.

Ik was zelf al heel lang aan het twijfelen geweest of ik hem zou kopen of niet, ik vond hem namelijk wel een beetje duur. En ik was er ook niet zeker van of hij me zou staan, nou mijn geweldige vriendinnen hebben hem dus gekocht en pfoe wat ben ik hier weer blij mee !

P1020632

Zoals je al op het doosje kan zien geeft de lipgloss een soort pareleffect. Het effect dat in bepaald licht de kleur kan veranderen. Erg mooi en heel moeilijk op de foto te krijgen !

P1020635

Het nummer, helaas geen naam.

 

P1020643

Op deze foto komt de kleur er het best uit maar het effect helaas minder.

P1020636

Met flits word hij veel te roze, niet hoe hij er in het echt uit ziet. Ik vind de verpakking mooi, clean. Hij sluit goed af en word aangebracht met een sponsapplicator.

P1020644

 

Binnenkort een uitgebreide review !

Liefs,

Nien

4 Reacties to “INGLOT AMC lipgloss 542”

  1. Lara 7 februari 2012 bij 19:37 #

    die lipgloss lijkt me echt super! en hij staat jou ook heel mooi trouwens (: haha altijd als ik nummer 542 bijvoorbeeld zie van iets, vraag ik me af of er echt zoooveel kleuren zijn gemaakt ;o (random thing maarjaa haha) x

    • nivabeauty 7 februari 2012 bij 19:39 #

      Dankjewel !
      Ik vind hem ook erg mooi.
      Dat vraag ik me ook weleens af, misschien maar een keer vragen.
      Liefs,
      Nien

  2. deijsprinses 6 februari 2012 bij 15:21 #

    Dat ziet er een superleuk kleurtje uit!

Geef een reactie

