2nd part: Verjaardags Haul !

3 Feb

Hier vertelde ik al over wat dingen die ik had gekregen en vandaag kreeg ik nog meer ! Mijn Haul gaat waarschijnlijk in stukjes komen omdat ik verschillende mensen op verschillende dagen op bezoek krijg. Sorry daarvoor, als jullie graag willen dat ik alles nog een keer in een artikel zet kan je dat natuurlijk aangeven in de comments.

Als eerste had ik gister nog een cd van Amy Winehouse gekregen, die ik zo graag wou ! ( zie hier)

Nu verder naar wat ik vandaag heb gekregen!

P1020611

Hier ben ik zo blij mee ! Mijn allereerste oogschaduw van MAC. Jawel, hij is binnen ! De kleur is heel mooi voor de lente en de zomer, en ik heb hem meteen na de foto’s uitgetest haha !

P1020624

Dan nog een lakje, het is een glimmend lakje, en hij wou niet op de foto komen. De kleur is zoals hij is het midden is, het lichtste deel van de foto. Hij is erg mooi en ook hier ben ik ontzettend blij mee !

Ik wil mijn lieve vriendinnen bedanken, jullie zijn geweldig.

Binnenkort komen er reviews !

Hebben jullie al een MAC oogschaduw of hebben jullie ervaring met de Etos lakjes?

Liefs,

Nien

6 Reacties to “2nd part: Verjaardags Haul !”

  1. marteva 6 februari 2012 bij 17:31 #

    wat een mooie oogschaduw .. 0:)

  2. beautiesatwork 4 februari 2012 bij 16:31 #

    sorry geen ervaring ermee :) proficiat trouwens

    • nivabeauty 4 februari 2012 bij 16:34 #

      Hi !
      Dankjewel !
      Helaas, ik zal hem binnenkort reviewen !
      Liefs,
      Nien

  3. Vera 4 februari 2012 bij 00:34 #

    Myn moeder is vergeten mijn kaart voor je verjaardag op de bus te doen, dus nu komtie veel later :( sorry nien!

Geef een reactie

