Rubberducks: yay or nay?

2 Feb

Al weken loop ik rond met ijskoude voetjes in mijn allstars en cowboylaarsjes. Maar nu heb ik eindelijk nieuwe schoenen; rubberducks!

20120202-204805.jpg

Dit zijn ze dan: mijn nieuwe rubberducks. Mijn moeder heeft ook twee paar: hetzelfde model en deze maar dan glimmend. Mijn zusje heeft een ander glimmend model.

Maar dan, waar het om gaat: ze zijn echt superwarm! Binnenin zijn ze gevoerd met wol en van buiten zit er nog een warme schoen. De zolen zijn lekker dik, maar zien er niet al te belachelijk uit.

Er wordt wel eens aan mij gevraagd waarom ik geen uggs koop. Ik weet het niet, dat zijn gewoon niet mijn type schoenen, het past niet bij mij.
Maar goed, mijn moeder zei dat volgens mensen in de fashionwereld dit dé nieuwe uggs worden. (dat had ze gehoord tijdens de fashion week). Nou, ik ben benieuwd… Ik vind het in ieder geval fijne en leuke schoenen, ze zijn superwarm en zien er prima uit, vind ik.

20120202-213057.jpg
Ik heb mijn schoenen al even buiten aangehad, maar nog geen hele dag. Morgen zou het misschien gaan sneeuwen dus dat wordt de ultieme proef!

20120202-213218.jpg
De schoenen zijn waterdicht en kunnen dus prima in de sneeuw, in tegenstelling tot uggs.
Wij hebben ze besteld via o’moda.com schoenen, daar waren ze afgeprijsd van 120,- naar 70,-, maar je kan ze ook gewoon in de skiwinkel kopen.

20120202-213513.jpg
Maar wat vinden jullie nou van deze schoenen? Zouden jullie deze dragen tijdens deze koude tijden of houden jullie het toch bij gympen of uggs?
x Eef

2 Reacties to “Rubberducks: yay or nay?”

  1. glasmetwater 3 februari 2012 bij 12:59 #

    Ik vind het helemaal geweldige schoenen! Misschien verslaan ze de Uggs wel… Ik denk dat ik er ook iets over ga schrijven op mijn blog, als je dat niet erg vind natuurlijk. :)

    • nivabeauty 3 februari 2012 bij 22:41 #

      Oh wat leuk! Ja wie weet ;)
      Tuurlijk is goed joh, maak er wat leuks van ! :)

Geef een reactie

