Preview: birthday haul.

2 Feb

Vandaag ben ik jarig ! Superleuk en mijn vriendinnen, Eef en nog een andere vriendin, hadden alvast een paar cadeaus. Dit weekend krijg ik nog wat ! Echt onwijs lief.
Dit is het eerste wat ik heb gekregen ; een maskertje van Montagne Jeunesse. Heel handig want ik heb een slaapfeestje gepland voor dit weekend en wat is daar nou harder voor nodig dan een lekker maskertje ?

20120202-120741.jpg

Het tweede is een setje van kleine kwastjes, superhandig voor op reis ! Er volgt nog meer ! Maar omdat ik jarig ben en Eef het druk heeft blog ik even op school. Veel liefs, snel volgen er weer langere artikels !

20120202-122120.jpg

4 Reacties to “Preview: birthday haul.”

  1. deijsprinses 2 februari 2012 bij 18:44 #

    Proficiat! Die maskertjes van het Kruidvat gebruik ik ook altijd. Die is een van de mindere, vind ik persoonlijk omdat ik niet veel verschil merk. Het lava masker en chocolade en lavendel etc zijn wel zeer goede.

    Veel plezier!

    • niva 2 februari 2012 bij 18:58 #

      Dankjewel !
      Ik zal die dan eens proberen.
      Liefs,
      Nien

    • nivabeauty 2 februari 2012 bij 22:39 #

      Oh, ik heb het choco masker thuis ook nog liggen, die moeten we maar eens samen testen Nien! ;)

Geef een reactie

