Verjaardags sieraden !

1 Feb

Op mijn verjaardag wil ik er mooi en fabulous uit zien, wat kan ik hier nou beter voor gebruiken dan mijn mooiste oorbellen en ring? Ik ben niet zo van de kettingen en armbanden, hierom dat ik hierin alleen mijn oorbellen en ring laat zien. Ik heb mijn nagels trouwens ook net gelakt, de kleur is helaas niet meer leesbaar, het is al een erg oud potje namelijk ! Maar niet te min geniet ik elke keer als ik naar mijn nagels kijk.

P1020592

In mijn hand een Pink Ribbon armbandje, ik vind dit een heel goed doel en een heel mooi armbandje, haha. Sorry voor de wat raar gelakte ringvinger, ik ben niet zo goed ik het lakken van mijn rechterhand !

P1020594

Helaas zijn deze oorbellen niet overal verkrijgbaar, mijn oor ontsteekt namelijk heel snel ( is al twee keer gebeurt.. ) dus ik kan alleen écht zilver dragen.

P1020597P1020600

 

De ring heb ik gekregen, maar ik weet zeker dat je een soort gelijk iets bij de Six of Claire’s kan vinden !

Het is een wat korter bericht dan anders, dat weet ik maar ik ben druk bezig met mijn verjaardag, alle feestjes regelen, mijn excuses !

Liefs,

Nien

3 Reacties to “Verjaardags sieraden !”

  1. Eef 1 februari 2012 bij 20:29 #

    Ziet er super uit lieverd!
    Zie je morgen :)
    Xxxx

  2. Amber 1 februari 2012 bij 18:55 #

    ik vind die kleur van je nagellak wel erg mooi !

Geef een reactie

