Music in moments

1 Feb

Vandaag vertel ik jullie wat mijn favoriete nummers van dit moment zijn. Het is geen hele grote lijst, vooral veel van dezelfde band, maar hopelijk vinden jullie het leuk!

Kakkmaddafakka. Nien en ik ontdekten deze band doordat hij tussen een playlist stond die mijn moeder doorgestuurd had gekregen van een vriendin. Je moet er van houden, en yes we do! Ze hebben grappige nummers waar je supervrolijk van word, we lopen het al een week lang te zingen. De bandleden en de teksten van de liedjes zijn wel wat vaag, maar dat maakt het juist grappig. Dit vind ik hun leukste nummers:
gangsta
is she
touching
restless
your girl
drø sø

Ook vind ik de liedjes van Wouter Hamel erg leuk. Ik luister vooral Hamel Demise, deze hoorde ik via Teske en ik vind het een leuk, zomers nummer!

Our day will come van Amy Winehouse stond volgens mij ook al bij de vorige music jn moments, maar dit vind ik zo’n lekker nummer! Ik ben niet zo’n fan van Amy Winehouse als Nien, maar vind wel dat ze hele mooie muziek maakt en af en toe wil er nog wel eens een liedje van haar opduiken op mijn ipod.

stick around en birds van Chef’s Special. Deze kende ik al een tijdje, maar luister ze de laatste tijd steeds vaker. Ik hou op het moment wel van een beetje zomerse liedjes, ik kijk namelijk echt uit naar de zomer!

up van James Morisson en Jessie J. Deze stond volgens mij ookal in het vorige artikel, maar dit blijft een heel mooi nummer. Deze luister ik heel veel!

Weer een zomers liedje : seaside van The Kooks. Deze bestaat echt al heel lang, maar ik heb hem laatst pas ontdekt en krijg daardoor helemaal zin in vakantie!

zoals jullie zien is het een lijstje met vooral vrolijke liedjes, ik hope you enjoyed it!
X eef

4 Reacties to “Music in moments”

  1. Amber 1 februari 2012 bij 18:54 #

    ik luister van deze liedjes wel eens naar up en our day will come

    kakkamaddafakka nog niet ;)

    • nivabeauty 1 februari 2012 bij 19:38 #

      Haha ja die zijn mooi he!
      Oh, kakkmaddafakka moet je maar eens proberen ;)
      X

      • Amber 1 februari 2012 bij 19:44 #

        jaa, net gedaan, is she is best een leuk liedje !

Geef een reactie

