Shoplog Lucardi, Kruidvat en Hema

31 Jan

Gisteren was ik samen met een vriendinnetje even ‘winkels hoppen’, en aangezien we wat tijd over hadden zijn we voor onszelf ook even een paar winkels binnengelopen. ik kon het natuurlijk niet laten om wat leuke dingetjes te kopen, maar ik moet zeggen, ik heb me erg ingehouden. Ik heb in totaal voor mezelf €11,- uitgegeven en daarvoor heb ik vier dingen gekocht. Klik door als je benieuwd bent wat dat dan is!

Als eerste gingen we naar de Lucardi Juwelier, hier stonden grote rekken met sieraden voor 3,- per stuk, ik wilde hier al een tijdje gaan kijken en heb twee leuke dingetjes gehaald: een ketting en een ring.

20120130-224948.jpg
Dit is de ring, ik vind hem heel mooi. Het was wel grappg, we stonden voor zo’n rek toen ik oorbellen met net zo’n ‘plaatje’ als de ring zag. ‘Leuk, zoiets, alleen vind ik het bij oorbellen minder. ‘, zei ik. Mijn vrienden stemde in en toevallg, ze zag net die ring hangen. Zij wilde hem ook kopen maar zat nog te twijfelen, uiteindelijk kocht ik hem voor haar. De ring is size M, in de winkel paste hij en was S net iets te klein, maar nu eenmaal thuis is hij eigenlijk te groot. Daarom moet ik hem om mijn wijsvinger dragen ipv ringvinger. Staat ook leuk, maar ik denk dat bij deze ring aan je ringvinger toch leuker is.

20120130-225358.jpg

20120130-225405.jpg

Ook kocht ik een leuke uilenketting, ik vond deze altijd erg leuk bij anderen staan maar had zelf nog niet zoiets. Deze uil vind ik erg lief en ook het turkoois in zijn oogjes vind ik leuk.

20120130-225516.jpg

20120130-225523.jpg
De ketting is niet heel lang, als ik ‘m op zijn langst heb komt hij tot halverwege borsthoogte. Zo vind ik het gelukkig ook leuk, en mocht ik hem langer willen dan heb ik nog wel een langere ketting waar ik hem aan kan hangen.
De ketting en ring waren allebei afgeprijsd en dus drie euro per stuk, normaal waren ze zo’n zes tot zeven euro. Als je een lucardi in de buurt hebt zitten, ga zeker even kijken! Je moet trouwens wel van wat grotere dingen houden, kleine en subtiele dingetjes hebben ze wel maar die hingen niet aan dat kortingsrek.

Daarna reisden we af naar de hema. Ik wilde nog een lipgloss omdat mijn andere hema lipgloss goed bevalt. Deze keer nam ik een wat feller kleurtje, deze namelijk:

20120130-225836.jpg

20120130-225844.jpg
Hij is iets roziger dan op de foto, maar verder komt het wel redelijk overeen met de foto. Ik vind het een leuk kleurtje en een fijne lipgloss. Hij was niet duur, maar 3 euro.

20120130-230008.jpg

Als laatste gingen we nog naar de (het?) Kruidvat. Er waren best veel dingen die ik wilde kopen, zoals een nagellakje, een cream blush, een facewash, nog een nagellak (van w.i.c., echt een prachtige groene kleur!), en ga zo maar door. Maar ik hield me in en ging voor iets wat op mijn to buy- lijstje stond; een dagcreme. Mijn vriendin raadde deze van essence aan, zij zei dat hij erg fijn was. Mijn andere dagcreme is bijna op, ik wilde nog even een backup klaaar hebben, en eentje die ik eventueel standaard in mijn toilettas kan doen. Ik denk dat deze daar prima geschikt voor is, volgens mij is hij wel fijn. Ik ben benieuwd hoe hij is, bevalt hij goed dan word dit misschien wel mijn ‘everyday-creme’, anders koop ik nog een wat duurdere. Hij was namelijk maar twee euro, echt onwijs goedkoop! Ik heb hem al even snel opgedaan, hij ruikt echt heerlijk! Hij is wel erg vet, op de verpakking staat dag en nachtcreme maar voor overdag heb je echt maar heel weinig nodig. Ik ga deze vast wel eens reviewen over een tijdje!

20120130-230535.jpg

20120130-230542.jpg

20120130-230552.jpg

20120130-230558.jpg

20120130-230603.jpg

ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik ben blij met mijn aankoopjes. Als jullie nog reviews willen lezen, plaats een comment!
liefs, Eef.

6 Reacties to “Shoplog Lucardi, Kruidvat en Hema”

  1. deijsprinses 2 februari 2012 bij 18:52 #

    Ik heb de My Skin Mattifying een tijdje geleden gekocht. Ik vind het een redelijk goed product desondanks dat het maar 2 euro gekost heeft. :)

    • nivabeauty 2 februari 2012 bij 20:54 #

      Oh, ik gebruik hem nu nog niet maar ben erg benieuwd. Ja twee euro super goedkoop!

  2. Amber 31 januari 2012 bij 21:27 #

    die ring is leuk !

  3. Stella 31 januari 2012 bij 19:41 #

    Leuk.
    Ik heb ook een hema lipgloss ze zijn superfijn!
    En die lucardi dingen zijn ook mooi, echt super leuk. misschien ga ik daar ook kijken deze week.

    • nivabeauty 31 januari 2012 bij 20:33 #

      Dankjewel! Ja ik heb ook een andere hema lipgloss, ze bevallen goed.
      En ja, bij de lucardi moet je maar eens gaan kijken ze hebben heel veel dingen!
      X eef

Geef een reactie

