Verjaardags verlanglijstje !

30 Jan

Ja inderdaad, ik ben bijna jarig ! 2 Februari om precies te zijn. Het eerste waar ik, en nog veel meer mensen, aan denken bij jarig zijn is kado’tjes !

Het hele jaar door heb ik zoveel dingen die ik wil, maar komt het er op aan heb ik werkelijk geen idee. Ik heb al wat dingen bedacht met grote moeite, misschien kunnen jullie me helpen met nog ?

 

Een Tinted Lip Conditioner in Pretty Pink van MAC. Het lijkt me superhandig om een getinte lipverzorging te hebben, en als ie van MAC is .. helemaal ! (€15,-)

 

Je moet er van houden, en ik doe dat zeker ! Amy Winehouse, ik vind het ontzettend jammer dat ze is overleden ook al zat het er dik aan te komen. Ik wil graag haar laatste cd bemachtigen ! ( ong. €20,00)

 

Ik heb handen met een hele slechte doorbloeding in de winkel heeft ze me deze laten testen en mijn handen werden er een stuk mooier van ! I like ! (€10,75)

Samen kostten deze dingen al zo’n 45 euro.

Iemand nog leuke ideeën voor kleine hebbedingetjes ?

Liefs,

Nien

10 Reacties to “Verjaardags verlanglijstje !”

  1. deijsprinses 31 januari 2012 bij 18:27 #

    Ja, ik ben niet contructief. Oops! Waarom ga je niet eens voor een gekleurde lipconditioner van Sleek (Sleek Pout Polish)? Veel, véél goedkoper. Of heb je slechte ervaringen?

    • nivabeauty 31 januari 2012 bij 18:32 #

      Ik ken helaas geen verkooppunt van Sleek bij mij in de buurt.
      En ik hou niet zo van op internet bestellen. Maar ik zal er over denken, want het is inderdaad veel geld en als die van Sleek goedkoper is en ook goed werkt kan ik beter die nemen !
      Dank je wel ! (:
      Liefs,
      Nien
      Ik heb het opgezocht, inderdaad geen verkooppunten in de buurt. Hij is wel op meerdere webshops verkrijgbaar, misschien toch maar overwegen te bestellen.. haha !

      • deijsprinses 1 februari 2012 bij 15:21 #

        Ik ken ook geen enkel verkooppunt van Sleek maar heb producten online besteld en als je wat reviews en swatches bekijkt dan weet je snel of het iets voor jou is. Ik zou zeggen doen. Ik kende Sleek niet tot een paar maanden geleden maar ik ben helemaal verslaafd ;)

        • nivabeauty 1 februari 2012 bij 15:22 #

          Hi !
          ik zal zeker eventjes kijken naar die Lip conditioner,
          het klinkt allemaal wel erg lovend !
          Liefs,
          Nien

  2. glasmetwater 31 januari 2012 bij 18:22 #

    Alvast een fijne verjaardag zou ik zeggen haha:)
    Een föhnborstel is wel een leuk cadeau. Zelf heb ik er een en ben er super blij mee.
    :)

    • nivabeauty 31 januari 2012 bij 18:29 #

      Hardtstikke bedankt !
      Heel lief (:
      Jaa daar heb ik ook aan zitten denken, zal even kijken !
      Liefs,
      Nien

  3. deijsprinses 31 januari 2012 bij 16:27 #

    Ik heb ook een slechte doorbloeding en heb ook die hand therapie. Ik versta wel niet wat de twee met elkaar te maken hebben. Dat moet je me eens uitleggen. ;)

    Het ding werkt alleszins goed voor droge handen en nagels en ruikt fantastisch lekker.

    • nivabeauty 31 januari 2012 bij 17:03 #

      Hi !
      Ik snap dat het wat onduidedlijk was en om eerlijk te zijn weet ik ook niet hoe het werkt maar mijn handen werden er veel mooier van, er waren minder aders te zien.
      Misschien was het gewoon toevallig omdat ik op die dag al uren met een zware dag rond aan het zeulen was. Maar ik vond hem erg fijn.
      Nou droge handen heb ik, dus ik denk dat ie die toch maar aanschaf. Dankjewel !
      Liefs,
      Nien

      • deijsprinses 31 januari 2012 bij 18:26 #

        Het zal wrs eerder toeval zijn, vrees ik, maar het is en blijft een fantastisch product. De scrub gemengd met olie: heaven.

        Ik gebruik hem altijd nadat ik mijn nagellak verwijdert heb, op die manier zijn alle restjes weg en blijven mijn handjes lekker klam ;)

        • nivabeauty 31 januari 2012 bij 18:28 #

          Ja vrees ik ook.
          Hmmm, ik krijg al helemaal zin hem te kopen, haha !
          Dankjewel voor de tip, ik zal het zeker proberen (:
          Liefs,
          Nien

Geef een reactie

