The Body Shop: Kokosnoot scrub

29 Jan

P1020442

The Body Shop staat onder andere bekend om haar scrubs en haar body butters. Ik heb tijdens het shoppen van elke een mini meegenomen. Nu review ik de scrub. Ik vind scrubben erg fijn, mijn huid wordt er goed door verzorgd en ik moet me daarna niet meer extreem dik insmeren met butter of crème.

Ik wou al een tijdje iets proberen van de Kokosnoot lijn van TBS, dit leek me ultieme kans dus die greep ik.

P1020443

Je ziet dat er bestwel grote chuncky stukjes inzitten. Persoonlijk ben ik meer van de olie en suiker of zout scrubs ; scrubs waarbij de scrubbende deeltjes oplossen. Helaas is dat hierbij niet het geval.

P1020508

Het crèmige van de scrub, waar de scrubdeeltjes inzitten lost vrijwel meteen op in de douche. Dit kan ik dus niet op een foto laten zien. Maar als ik ermee douch verdwijnt dat en zit ik met harde zwarte korreltjes die erg pijnlijk zijn om in mijn huid te masseren.

P1020509

Stel je de zwarte deeltjes voor zonder het witte en je hebt wat je krijgt. Ik vind het persoonlijk niet fijn. Het is ontzettend hard en niet lekker voor mijn huid.

Toch wil ik deze scrub niet helemaal de grond in boren, hij ruikt namelijk heel erg lekker. Echt naar pure kokos, waar ik wel van houd. De mini kostte 5 euro wat ik redelijk vind want je gebruikt niet zo heel veel per keer.

Ik zou hem niet opnieuw kopen, maar ik ga de twee ( ja ik dacht ik sla even lekker in .. ) niet weggeven. Het is namelijk hartstikke handig voor dat je gaat scheren je huid een paar dagen van te voren te scrubben !

Hebben jullie een scrub van The Body Shop

Liefs,

Nien

4 Reacties to “The Body Shop: Kokosnoot scrub”

  1. deijsprinses 2 februari 2012 bij 19:00 #

    Aangezien scrub scrub is en die van de Aldi ook lekker ruikt, heb ik aldus scrub uit den aldi of was het de Lidl. Geen idee, mama brengt het steeds mee. :p

  2. Amber 30 januari 2012 bij 19:13 #

    heey !
    ik snap niet wat je bedoelt met dat de korreltjes zonder de creme blijven zitten, je hooort het in te masseren en het geheel dan af te spoelen, toch ?
    xx

    • nivabeauty 30 januari 2012 bij 19:43 #

      Hi !
      Ik snap dat het een beetje onduidelijk was.
      Doordat je huid al vochtig is als je de scrub aanbrengt “druipt”
      het cremige van de scrub en blijf je zitten met de korreltjes.
      Bij het inmasseren gaat dus al het zachtte weg, ik ga het nog eens proberen op droge huid !
      Liefs,
      Nien

Geef een reactie

