Review: Benefit YouRebel Lite

29 Jan

Een getinte dag crème is het voor mij helemaal. Ik vind het geweldig als ik mijn huid kan verzorgen en tegelijkertijd een egalere huid ervan krijg. 2-in-1 ; Super !

Zo was ik een keer bij Benefit en maakte een visagist mij op met verschillende producten, You Rebel Lite was er een van. Mijn huid zag er goed verzorgt en egaal uit, maar absoluut niet geplamuurd ! Toen ik laatst in de Sephora was kon ik het niet laten, ik had Eef al helemaal gek gemaakt met mijn gezwijmel hierover en kocht hem. Leuke bijkomstigheid; er ging 15 % af, dat is altijd zo bij Sephora !

Maar was mijn langverwachte liefde nou echt zó fijn als dat ik hem in herinnering had?

P1020451

P1020452P1020453

Hij kwam keurig verpakt met een gebruiksaanwijzing en wat papiertjes om hem te beschermen ! Erg fijn want ik wil natuurlijk niet dat mijn Getinte dagcrème van €27,20 zou beschadigen ! ( zonder de korting kostte hij €32,00)

P1020454

In de tube zit 50 ml, dat is 20 ml meer dan in een normale foundation. Ik heb de kleur lite, omdat de normale te donker voor mij was. Hij bevat SPF 15, wat erg fijn is voor in de zomer.

P1020455

Op de achterkant waarschuwen ze nog dat je het niet rondom je ogen mag gebruiken. Het kan namelijk gaan irriteren.

P1020462

Het product komt met kleine hoeveelheden uit de tube, je zult niet snel te veel hebben.

P1020463

Dit is de kleur op mijn huid, hij lijkt veel te geel maar dat is niet zo. Want zodra je hem uitsmeert verdwijnt dit en gaat hij volledig op in de kleur van je huid.

P1020464

Je ziet heel ligt nog wat oranje strepen, dit komt doordat ik teveel product op een te klein oppervlakte heb gebruikt. Op mijn gezicht ziet hij er dus niet zo uit !

Ik ben erg blij met mijn crème, zeker voor de prijs vind ik dat hij het waard is. Ik vind het vrij veel geld voor een dagcrème, maar omdat hij mijn huid zo flawless achterlaat ben ik er toch erg tevreden mee ! Ik heb nog heel weinig gebruikt en dat zie je ook aan de tube, hij is nog bijna niet ingedeukt !

Dit is een echte aanrader als je opzoek bent naar een dagcrème die voedt en je huid mooi egaal maakt. De prijs kan wel even slikken zijn, maar dan heb je ook wat !

De geur kan trouwens voor sommige mensen misschien storend zijn, ik heb er geen last van.

De crème is te koop bij de Sephora en bij Douglas ( niet alle filialen, je kan het ook op internet bestellen)

Liefs,

Nien

8 Reacties to “Review: Benefit YouRebel Lite”

  1. Amber 30 januari 2012 bij 19:07 #

    de tube ziet er leuk uit !

  2. FangFang 29 januari 2012 bij 22:13 #

    Ik hou echt van de benefit blushes en highlighters en de concealer (erase paste) maar dit product heb ik nog nooit gebruikt, wel gezien in de schappen :D

    • niva 29 januari 2012 bij 22:23 #

      Hi !
      Wat leuk, ik wil graag nog meer van Benefit proberen !
      Liefs,
      Nien

  3. deijsprinses 29 januari 2012 bij 15:29 #

    Maar is het op basis van olie? Ik denk dat de light versie nog steeds te donker is voor de mijne :/

    • nivabeauty 29 januari 2012 bij 16:18 #

      Hi !
      Ik kan op de achterkant niet ontcijferen op welke basis het is,
      Er is een grote kant dat het op basis van een olie is voor de crème.
      Sorry ik heb hier geen antwoord op kunnen vinden.
      Jammer dat hij te donker is, misschien als je de crème ziet liggen dat je hem eventjes kan uitproberen?
      Liefs,
      Nien

Geef een reactie

