Producten waarvan ik spijt heb

29 Jan

Ik heb ze zeker. Producten die ik vol hoop koop of krijg. Eerst perfect lijken of meteen al hartstikke hard afvallen. Vandaag ga ik mijn grootste miskopen qua make-up laten zien. Het zijn er weliswaar niet heel veel.

Met dit artikel wil ik dus niet zeggen dat het slechte producten zijn, het kan zijn dat ze voor jou prima werken. Voor mij helaas niet.

P1020539P1020544

Over deze foundation was ik positief maar achteraf heb ik ontdekt dat er een soort glitters inzitten en dat hij mijn huid heel erg geel maakt.

P1020545

De geur is geweldig maar hij laat al mijn velletjes zien en maakt me nog bleker dan ik al ben.

P1020546

Het is alweer een tijdje geleden toen ik deze kocht. Het was net na de zomervakantie en ik testte hem uit op mijn arm ..

P1020547

Deze kleur laat het lijken alsof iemand me een blauw oog heeft geslagen, niet helemaal mijn bedoeling als ik leuk wat oogschaduw op doe ..

P1020552

Brokkelt heel erg op mijn waterlijn en laat mijn ogen irriteren, great ..

P1020553

Ja, je ziet het goed. De achterkant van deze lipgloss is eraf gevallen, en laat het nou net eentje zijn met zo’n kliksysteem.

P1020557

Nummer 14 Hola Chica ! en 13 Nightfever, twee oogpotloodjes zonder enig resultaat als ik ze opdoe. Ze zijn gewoon niet zichtbaar !

Nou dit waren de producten, laat me weten als jij een van deze producten hebt en ze wel fijn vind !

Liefs,

Nien

3 Reacties to “Producten waarvan ik spijt heb”

  1. Amber 30 januari 2012 bij 19:17 #

    ik heb die elf lipgloss ook, ik gebruik hem eigenlijk nooit, maar hij is gelukkig niet stuk bij mij !
    xo

  2. glasmetwater 30 januari 2012 bij 12:19 #

    Een vriendin van me had de fond de teint van Bourjois, en was er heel tevreden over…. Jammer dat hij voor jou niet werkt. Hij is nu op, en ze had een andere gekocht, en daar zaten ook glitters in… Daar was ze ook niet zo blij mee haha :)

    • nivabeauty 30 januari 2012 bij 16:06 #

      Haha jaa glitters in een foundation is het voor mij niet helemaal !
      Ik denk dat foundation vrij persoonlijk is en ook aan je huid ligt.
      Fijn dat hij voor jouw vriendin wel werkte !
      Liefs,
      Nien

Geef een reactie

