Je mee laten slepen door Beauty

28 Jan

Sinds de zomervakantie ben ik ineens helemaal bezeten met make-up en beauty. Waar het ineens vandaan komt weet ik nog precies.

Ik was eens met een vriendin van mij en we waren een beetje op youtube aan het kijken. Tot ze zegt; ‘Dit moet je echt zien, zij kan zo goed opmaken!’ Het filmpje was van Michelle Phan, sindsdien ben ik addicted aan haar filmpjes. Ik heb ze ook allemaal gezien. Ik weet het is bizar. Hierna ging ik ook kijken naar Nederlandse Beauty-meiden. En ik vond er een hoop zoals Beautygloss, Teske, VeraCamilla en ga zo maar door.

Na een paar artikelen en filmpjes te hebben gezien van hun over zelf een blog starten. Wou ik heel graag met een vriendin een blog starten. Toevallig hadden ik en Eef het er kort daarvoor erover. That was settled.

We begonnen een blog en aan het begin hadden we nog helemaal geen volgers. We deden heel erg ons best elke dag iets te plaatsen maar niemand kwam kijken. We waren teleurgesteld maar gingen door. En dit was heel belangrijk, want als je daar stopt kan je het wel vergeten. Een blog heeft een drive nodig, echt doorzettingsvermogen.

Hierna ben ik ook steeds meer make-up gaan kopen en als ik er nu naar kijk schaam ik me een beetje. Ik heb me laten meeslepen. Besloot dat ik net zo’n grote stash wou als alle grote Beautyguru’s, die al in de 20 zijn ..

Nu heb ik mijn besluit genomen. Ik moet afkicken en mag voorlopig geen make-up meer kopen. Ik heb nog een paar dingen hoog aan mijn wishlist staan maar daarna is het afgelopen.

Wees niet bang dat we niks meer gaan kopen want ik ben binnenkort jarig en ik heb nog een aantal dingen die ik ga reviewen! Hoogst waarschijnlijk houd ik het ook niet zo heel lang vol, maar dat zien we dan wel weer.

Hebben jullie je ook mee laten slepen door Beauty ?

Liefs,

Nien

Geef een reactie

