Nails of the day

27 Jan

Gisteren was Nien bij mij en zoals gewoonlijk zat ze gezellig wat rond te neuzen in mijn stash. Ze wilde mijn nagels lakken, maar kon niet kiezen uit twee kleuren: eentje met glitters van w.i.c. en de kleur ‘pearl’ van elf. Uiteindelijk werd het een combinatie van die twee. Klik verder voor mijn nails of the day!

20120126-215804.jpg
Nien lakte mijn vingers om en om met de twee kleurtjes. Ze staan best leuk bij elkaar, ookal is die van wic donker met een heleboel glitters en die van elf juist licht met flinke glans.

20120126-220042.jpg
Ze had trouwens een basecoat van de DA gebruikt en mijn nieuwe hema topcoat. Ik ben benieuwd hoelang de nagellak blijft zitten met deze topcoat, al kan ik jullie nu alvast vertellen dat ik waarschijnlijk al mijn nagellak eraf ga halen met mijn nieuwe sephora nagellak remover (komt nog filmpje over!) omdat ik het gewoon zo gaaf vind. ;)

20120126-220822.jpg
Nou, dt was het alweer! Ik wilde jullie gewoon in een kort artikeltje laten zien hoe Nien mijn nagels had gelakt.

vinden jullie het leuk staan, zo twee verschillende kleuren? En willen jullie vaker notd’s zien?
x Eef

Geef een reactie

