Filmpje: what’s in my bag? deel 1

27 Jan

Vandaag laat ik jullie in een filmpje zien wat er allemaal in mijn tas zit na een middagje stad. Een heleboel rommel, moet ik zeggen…

Ook begin ik een heel verhaal af te steken over de verkoopster bij de mac, en ineens stopt het filmpje ermee. Zo irritant, is het geheugen vol! Ik had het filmpje echt al tig keer overnieuw openomen, en steeds was er weer wat of stopte de camera ermee omdat het geheugen vol zat. Ik kan helaas geen filmpjes bewerken dus jullie zullen het met twee delen moeten doen. En om het extra ‘spannend’ te maken… komt het volgende deel morgen. ;)

dus, in dit deel laat ik zien wat er in mijn tas zit en morgen komt het deel met de shoplog online. Veel kijkplezier, en als er nog vragen zijn, stel ze gerust in de comments!
Liefs, Eef.

het filmpje:
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=1SVIEysr9V0

Geef een reactie

