Shoplog Benefit en TBS !

26 Jan

Vandaag ging ik met mijn lieve medeblogster shoppen en we hebben wel wat ingeslagen! Haar shoplog komt waarschijnlijk ook nog !

Ik ga laten zien wat ik heb gekocht en de reviews zullen snel verschijnen !

P1020439

P1020453

YouRebelLight van Benefit is een getinte dagcrème waar ik al een tijdje op aan het azen was. En omdat Sephora zulke fijne dingen heeft als 15% Korting op ALLE producten ! Hoefde ik er maar €27,20 voor te betalen ipv €32,00 !

P1020440P1020442

Ook was er een actie op alle mini’s van TBS ! Heerlijk want die kun je altijd wel gebruiken ! 3 voor de prijs van 2 !

P1020443

Ik kocht onder andere deze heerlijke scrub van Kokosnoot ! Ik hou heel erg van deze geur en dit was de perfecte gelegenheid hem uit te testen.

P1020446

Ook nam ik deze Aardbeien Body Butter mee.

P1020441

P1020448

Deze lieve hartjes zijn voor in bad. Ze zijn van de Sephora en waren nu voor maar €2,90. Omdat ik en Eef allebei niet zulke badderaars zijn besloten we een pak te delen ! Ieder 5.

Dit was mijn shoplog , binnenkort alle reviews !

Liefs,

Nien

Geef een reactie

