First Impression: Take The Day Off Clinique.

26 Jan

Mijn huid is erg gevoelig. Al tijden zoek ik naar de perfecte make-up remover. Tot nu toe had ik nog geen geschikte gevonden. Maar toen ik laatst bij ICI Paris XL was kon ik het niet laten even rond te snuffelen bij Clinique. Het heeft voor mij een speciale en persoonlijke reden dat ik precies bij Clinique ging kijken.

Een van de verkopers zag mij al snel en probeerde me te helpen. Helaas begreep hij niet meteen om wat voor remover het ging. Hij wou me er een voor het gezicht aansmeren. Toen ik duidelijk had gemaakt dat dat toch echt niet de bedoeling was. Kwam hij al snel aan met “Take the Day Off”. Een remover waar ik zelf al een tijd op aan het azen was.

Al snel besloot ik niet verder te zoeken en het erop te wagen !

Maar was dit wel de juiste keus?

P1020416

De fles bevat 125 ml en was €19,95. Het is een remover die bestaat uit twee bestandsdelen. Je schudt de fles voor gebruik zodat het een troebele substantie word en dan is hij klaar voor gebruik ! Mij werd aangeraden om het watje eerst nat te maken en dan uit te drukken. Hierdoor zal niet alle remover verdwijnen in je watje! De dop moet je indrukken tijdens het draaien, hij is dus goed beveiligd ! Hij ruikt niet vervelend vind ik.

Hij haalt mijn make-up er goed af, enige nadeel is dat het soms wat stroever is dan een Reinigingsmelk.

Dat was mijn eerste indruk, binnenkort de full review.

Welke remover gebruiken jullie op het moment?

Liefs,

Nien

Geef een reactie

