Summerlook

25 Jan

Vandaag waren Nien en ik bij onze beste vriendin. We waren wat aan het kletsen en belsloten elkaar op te maken. Als eerste was ik aan de beurt. Ik werd een soort kruising tussen een travestiet en een kind dat met haar moeders makeup heeft gespeeld. Ja, hun idee om me overdreven op te maken was prima gelukt. Daarna was onze vriendin aan de beurt. Nien en ik besloten haar een kleurrijke, zomerse look te geven. Aangezien we voor onze blog tot nu toe alleen maar rusige looks in aardetinten hadden gemaakt, leek het me wel leuk foto’s te maken. Dus ben je benieuwd naar een wat kleurrijkere, zomerse look, kijk dan snel verder!

Als eerste begonnen we met wat concealer en poeder. Daarna gebruikten we een oogschaduwbasis. Vervolgens begon Nien met het aanbrengen van een blauwe kleur aan de buitenkant van het ooglid van onze vriendin.

20120125-220801.jpg
Ze had trouwens nog mascara en eyeliner van die dag op, maar daar hebben we gewoon overheen gewerkt en de mascara hebben we laten zitten.

Ik pakte een roze kleurtje en bracht dat aan op de ‘bolling’ van het oog, in het midden.

20120125-220928.jpg
Nien werkte de blauwe kleur nog wat bij, en ik zette met een groene, glitterige oogschaduwmousse een lijntje boven haar wimperrand (over de zwarte eyeliner).

20120125-221128.jpg
Nien pakte een donkerpaarse kleur en bracht die heel lichtjes in de crease aan.
Tenslotte nog wat highlighten…

20120125-221230.jpg
Tot nu toe was het wel een gekleurde, maar toch niet al te heftige look met zachte tinten. Totdat ik nog een blauwe oogschaduw vond. Ah, ik kan de blauwe kleur nog wel even wat bijwerken, dacht ik en ik deed wat extra blauw op de buitenkant van het ooglid. Maar ik was vergeen de pigmentatie te testen en oeps, het was wel erg heftig blauw… Ik had niet helemaal megekregen dat Nien graag een niet al te heftige look bij ons vriendinnetje wilde maken…

20120125-221508.jpg
Sorry, nien!

De uiteindelijke look vind ik best mooi geworden, al was ik wat uitgeshoten met de blauw. Voor de zomer is dit erg leuk., het staat lekker fris en vrolijk. Ook het groene lijntje vond ik wel erg leuk staan!

We maakten het af met lieve, roze wangetjes en lichtroze nude lippen.

Daarna werd Nien nog met een mooie, rustige look opgemaakt en nadat ik de leuke kleurenboel van daarvoor af gehaald had werd ik ook mooigemaakt met een wat minder heftige look. Al met al, het was een gezelige middag!

wat vonden jullie ervan? Dragen jullie vaak fellere kleurtje op je ogen? En zouden jullie het leuk vinden vaker kleurige looks op onze blog voorbij zien te komen?
Liefs, Eef.

2 Reacties to “Summerlook”

  1. Vera 25 januari 2012 bij 23:29 #

    ahww das mooii.

Geef een reactie

