review Hema lipgloss

25 Jan

Zoals ik maandag al schreef kocht ik afgelopen zondag een lipgloss bij de HEMA. Vandaag vertel ik jullie wat ik ervan vind!

De lipgloss was 2,-. Een prima prijsje vind ik zelf! de kleur is lichtroze met kleine glittertjes. Een hele mooie kleur, maar hij heeft niet heel veel pigment. Gewoon een mooie finish en leuke glittertjes. De andere lipglossen hadden wel veel meer pigment, maar dat waren niet echt de kleuren die ik zocht.

De lipgloss plakt redelijk, maar ik vind dat niet erg. Ik vind het juist wel fijn, dan ‘merk’ je echt dat je lipgloss op hebt.

De lipgloss heeft niet echt een sterke geur, hij ruikt wat lipglosserig maar niet heel sterk. De verpakking heeft een fijne sponsapplicator, je hoeft er dus niet met je vingers in en hij brengt handig aan.

Hij blijft redelijk lang zitten, niet heel belachelijk lang maar hij blijft wel een tijdje zitten.

De lipgloss is een jaar houdbaar, je gebruikt maar weinig lipgloss per keer dus ik denk dat ik er wel minstends een jaar mee doe.

Ik vind dit een fijne en mooie lipgloss, misschendat ik binnenkort nog een andere, iets meer gepigmenteerde lipgloss bij de HEMA ga kopen want het bevalt goed, dit is nu al mijn favoriete lipgloss!

Liefs, Eef.

20120125-171756.jpg

20120125-171839.jpg

20120125-171851.jpg

20120125-172010.jpg

Geef een reactie

