Review: Hema Foundationkwast

25 Jan

Een gewone simpele foundationkwast. Sommige mensen zweren erbij en sommige zeggen dat sinds ze een stippling brush of een Beautyblender hebben dit echt niet meer kan. Persoonlijk hang ik er een beetje tussenin. Ik ben er niet weg van maar sinds mijne oude kwast helemaal hard was geworden en ik in de HEMA stond kon ik hem niet laten liggen. Hij kost nota bene ook maar 3 euro !

P1020425

P1020426

Zoals  ik al zei is mijn kwast van de HEMA. Een winkel die over het algemeen best goede make-up producten maakt ! Ik had deze kwast dus al eerder en was er toen ( en nu nog steeds) heel tevreden over.

P1020427

De haren zijn ontzettend zacht , echt heerlijk ! Als de kwast net nieuw is ruikt hij een beetje chemisch. Ik raad sowieso aan om je kwasten altijd eerst te wassen voor gebruik !

P1020429

Om deze kwast te testen gebruik ik Bourjois Healthy Mix Serum.

P1020431

Sorry voor de donkere linkerkant, ik had de lens te dicht bij tijdens het flitsen.

P1020432

Hij smeert de foundation makkelijk uit zonder veel strepen achter te laten.

P1020434

Na helemaal uitsmeren zie je niks meer !

Ik vind dit een onwijs fijne kwast en raad je aan om er eentje te hebben in je stash. Dit soort kwasten komen namelijk bijna altijd wel van pas !

De kwast is voor 3 euro te koop bij de HEMA.

Hebben jullie kwasten van de HEMA ?

Liefs,

Nien

Eén reactie to “Review: Hema Foundationkwast”

  1. Amber 28 januari 2012 bij 17:59 #

    Ik heb er ook een! x

Geef een reactie

