Tips : Lekker Slapen

24 Jan

Ik heb het heel vaak. Laat in bed liggen en dan ook nog voor een paar uur wakker liggen. Je draai niet kunnen vinden en piekeren over de nuttelooste zaakjes. En als de wekker gaat ligt je bed opeens zo goddelijk dat je niet meer op kunt staat en het verlaten. Ik heb een paar dingen uitgevonden voor mezelf om dit proces te verbeteren. Hopelijk kan het jullie ook helpen !

slapenbaby

1. Haal je make-up er eerder af dan dat je gaat slapen. Door het water en het reinigen word je weer helemaal wakker.

2. Stop ruim voordat je gaat slapen met elektrische apparaten gebruiken.

3. Als je een kussenspray hebt kan je deze gebruiken. Ik heb er een in lavendel die heerlijk kalmerend werkt.

4. Zorg ervoor dat je wekker ongeveer een kwartier tot 20 minuten voordat je moet opstaat afgaat en dat je hierna op sluimer drukt tot je eruit moet. Hierdoor kan je langzaam wakker worden.

Wat ik doe bij de laatste keer “snoozen” is mijn lampje aandoen, deze hangt boven mijn bed, hierdoor ben ik erg belicht en kan het bijna niet dat ik weer in slaap val, haha !

Hopelijk hebben jullie er wat aan !

Liefs,

Nien

Geef een reactie

