Shoplog HEMA

23 Jan

Gisteren kwamen we langs de hema en liepen we even naar binnen. Onverwachts vond ik vier leuke dingetjes waar ik al een tijdje naar op zoek was. Kijk mee als je benieuwd bent wat ik bij de hema heb gehaald…

20120123-165205.jpg

Als eerste deze angled liner en bleding brush. Mijn vriendinnen tipten mij de hema kwasten nadat ik had besloten de INGLOT blending brush toch te laten liggen. Het bonnetje heb ik niet meer maar ze waron zo rond de twee, drie euro per stuk. Ze zijn erg zacht en werken fijn!

20120123-165415.jpg

20120123-165424.jpg

20120123-165431.jpg

Verder kocht ik nog een doorzichtige topcoat. Ik had meerdere topcoats, maar ben eentje kwijtgeraakt, eentje heb ik gebruikt voor nagelverharder en de andere werkt niet echt en droogt echt heeel langzaam. Deze topcoat was 2,00 of 2,25.

20120123-170739.jpg

20120123-170744.jpg

Als laatste kocht ik een mooi nude lipglossje. Ik wilde eigenlijk nog een mooie lipgloss, en hier kagen er een heleboel. Ik heb verschillende getest, maar kon dé perfecte kleur maar niet vinden. Uiteindelijk kwam deze het meest in de buurt. Het is een nude, lichtroze kleurtje met kleine glittertjes. Hij heeft een mooi kleurtje, maar op je lippen zie je dit bijna niet. Toch vind ik dat hij wel een mooie finish heeft. Hij plakt wel, ik heb daar nooit problemen mee maar anderen misschien wel. Hij heeft een fijne sponsapplicator.

20120123-171118.jpg

20120123-171130.jpg

20120123-171141.jpg

Op de foto’s komt de kleur niet echt tot zijn recht, daar lijkt hij wat meer oranje, het is echt een lief roze kleurtje.

dit was mijn kleine shoplogje van de HEMA, Nien en een andere vriendin hebben allebei nog een foundationkwast gekocht. Ik ben blij met mijn spilletjes, en als jullie nog reviews willen lezen, laat een reactie achter!
Liefs, eef.

Geef een reactie

