Wel of niet: inglot blending kwast?

19 Jan

Ik heb even jullie advies nodig!
Ik ben al een tijdje aan het sparen voor een MAC lipstick die ik binnenkort met Nien ga kopen. Verder moet ik nog een rekening afbetalen en wil ik gaan sparen. Ik heb al een klein beginnetje en ga echt doorzetten deze keer!
Maar nu zit ik met een dilemma. Het gaat om de 6SS blending brush van INGLOT. ik ben al een tijdje op zoek naar een blending brush , en vandaag keek ik even op de site van INGLOT. ze hebben deze prachtige blending kwast voor 16 euro! Ik wil hem echt graag hebben. ‘Eh ja, koop hem dan gewoon!’ hoor ik jullie al denken. Maar nee, het probleem is dus geld. Ja inderdaad, ik zit alweer wat krap in het geld. Ik heb op mijn rekening nog €20,70 staan, waarvan 18,- voor de lipstick van mac is. In mijn portemonnee heb ik nog 12,15 , waarvan die vijftien cent voor een vriendinnetje is. Buiten de mac lippenstift en het geld wat ik aan mijn vriendinnetje moet betalen, heb ik dus nog €14,70. Nog 1,30 erbij en ik kan de blending kwast kopen! Vrijdag ga ik met Nien en een ander vriendinnetje naar de inglot, we gaan voor onze vriendin een oogschaduw kopen. Als ik deze blending brush wil kopen, zou ik dat dus het beste vrijdag kunnen doen. Als het goed is krijg ik binnenkort nog wat geld, heb ik dat niet voor vrijdag dan zou ik dat misschien van iemand kunnen lenen of zo. Het geld is er dus!
Maar, ik ben eigenlijk aan het sparen. Ik moet nog een bon van 22,- van de bieb betalen en spaar verder gewoon omdat ik niet al mijn geld aan make-up uit wil geven. Eigenlijk zou ik deze kwast beter niet kunnen kopen, maar ik heb wel echt een blending kwast nodig! Nu blend ik mijn oogschaduw met een hele slechte kwast, dit werkt echt niet en daardoor ga ik ook minder oogschaduw dragen.
nu is mijn dilemma dus: nog even wat geld sparen tot ik over een tijdje de rekening van de bibliotheek heb betaald, wat extra geld op mijn rekening heb staan en ook genoeg geld voor de inglot heb, of
de blending kwast vrijdag kopen en daarna als een gek gaan sparen?

ik moet er wel even bij zeggen dat dit niet weer zo’n koopverslaaf- actie van mij is, er is nog ontzettend veel makeup die ik graag wil, waaronder nog een tweede freedom system palette van inglot, maar dit ga ik allemaal niet kopen, omdat er geen makeup is die ik echt hard nodig heb en ik echt wil gaan sparen. Deze kwast is dus echt iets wat ik nodig heb en geen vlaag van verstandsverbijstering…!
Ik zit dus heel erg te twijfelen, ik ga mijn vriendinnen ook om raad vragen , mar vraag het ook even aan jullie. wat zouden jullie doen, sparen of die kwast kooen? Ik zou het heel leuk vinden als jullie me advies geven, daar heb ik echt wat aan! Alvast bedankt, kus eef.

Eén reactie to “Wel of niet: inglot blending kwast?”

Trackbacks/Pingbacks

  1. To buy | NIVA BEAUTY - 2 juni 2012

    […] blending beauty zit al een aantal maanden in mijn hoofd, ik schreef er zelfs een nogal desperate artikel over, als ik dat nu teruglees moet ik er wel om lachen , maar de kwast heb ik nog steeds. En voor […]

Geef een reactie

