Review Aussie: Frizz Miracle.

19 Jan

Een tijdje geleden schreef ik al dat ik mezelf had voorzien van een Aussie shampoo. Het Australische merk dat inmiddels beroemd is geworden in Nederland. Alle bekende beautyblogsters schrijven erover. Dus ik kon natuurlijk niet achterblijven !

P1020339

Woensdag gebruikte ik hem voor het eerst, ik had nog wat over van mijn oude shampoo.

P1020351

Ik dacht dat  de shampoo roze zou zijn, maar deze bleek blauw te zijn. Ik had niet begrepen dat door de blauwe gumbladeren de shampoo ook blauw was (;

De geur is hemels, echt lekker bubblegum achtig, haha. Maar deze verdwijnt gewoon nadat je het hebt uitgespoeld.

P1020349

Aangezien mijn haar nogal rebels is en soms letterlijk alle kanten opstaat, vond ik deze wel passend. Ik hoopte op van dat prachtig glanzende gladde haar. Maar niet alles kwam helemaal uit zoals ik hoopte. Mijn haar is zelf stugger geworden, MAAR glanst wel meer. Ik wil dus alles behalve zeggen dat hij slecht is. Hij voldoet gewoon niet aan mijn verwachtingen. Verder maakt hij mijn haar gewoon goed schoon en heb ik een fris gevoel.

P1020346

Ik zou niet zeggen dat hij je haar minder fizzy maakt. Maar het glanst wel meer en voldoet gewoon als “goede” shampoo. Het enige punt is dat deze bijna twee keer zo duur is en ik niet zoveel verschil merk met een wat goedkopere. Het kan liggen aan dat ik volgende keer een andere moet proberen !

De shampoo kostte volgens mij zo’n €6,99.

Nog even mijn artikel van toen ik hem kocht ; *klik*

Liefs,

Nien

Geef een reactie

