Een look voor door de week !

17 Jan

Eef heeft al een aantal looks laten zien. Het leek me leuk om het ook te doen !

Vandaag gebruik ik mijn zeer geliefde INGLOT duo dat ik kort geleden kocht. Ik kreeg hierop heel erg veel hele leuke reacties. Bedankt daarvoor (:

Allereerst gebruiken we een oogschaduwbasis, hierdoor blijft je oogschaduw langer zitten en komen de kleuren beter uit !

P1020401

Helaas is de foto waarop ik de lichtere kleur ophad verdwenen. Maar dit is het eind resultaat ;

Ik heb de lichte kleur op mijn hele ooglid aangebracht tot mijn wenkbrauwbot. Hierdoor krijg je een mooi licht effect.

Daarna heb ik de bruine kleur op mijn ooglid aangebracht in een soort V. Je ziet dat in het midden van mijn ooglid de oogschaduw vrij licht is. Hier heb ik dus niks aangebracht. Door de kleur vooral aan de buitenste kant van je oog te gebruiken krijg je een schaduw. Wat ik erg mooi vind.

Dit was de look ! Hopelijk vonden jullie het leuk !

Liefs,

Nien

Geef een reactie

