review catrice gel liner

16 Jan

Lieve allemaal, ik wil alvast zeggen dat ik deze review kort maar krachtig houd! Ik heb het ontzettend druk en kan dus niet een heel uitgebreide review schrijven. We zullen ons uiterste best doen om deze week zoveel mogelijk te posten maar helaas hebben wij een erg drukke week dus weten we niet of dat gaat lukken. Onze excuses!

Deze gelliner kocht ik een kleine week geleden en ik ben er erg blij mee! Hij is van Catrice en kostte 3.99, prima prijsje vind ik zelf! Ik ging voor een donkerbruine kleur , deze heet it’s mambo nr. 02. Hij is heel donkerbruin en als je heel goed kijkt zie je kleine glittertjes. Maar ik moet zeggen dat je op mijn oog eigenlijk gewoon een zwart lijntje ziet.

Er hoort eigenlijk ook een kwastje bij deze gelliner, maar die was uitverkocht bij de kruidvat bij mij in de buurt dus ik moet binnenkort nog maar eens langs. Nu gebruik ik een klein, dun, puntig kwastje van een onbekend merk en ook dit werkt prima, ik kan er een fijn lijntje mee zetten.

En oh my god, wat vind ik gel liner een fijn product! Ik had nog geen ervaring met andere gelliners maar wilde er al wel een tijdje een en nadat de andere blogster ook een gelliner had wilde ik er nog liever een. En ja hoor, nu heb ik er een en wat ben ik er blij mee! de voordelen van deze gelliner en ik denk ook wel van veel andere gel liners zijn:

– het blijft prima zitten. het geeft niet af, de kleur vervaagt hoogstens wat in de loop van de dag.

– het is ontzettend fijn om aan te brengen, niet vloeibaar een ook niet poederig maar echt creamy. daardoor kan je een heel fijn lijntje zetten maar ook een hele dikke lijn maken. een wing is ook makkelijker te maken hiermee.

– het droogt binnen no-time. ik ben echt zo’n tiep wat gewoon niet kan wachten tot nagellak of eyeliner droog is. ik hoef maar te knipperen en de liner is droog, en het geeft helemaal niet af.

– je doet er lang mee, in een potje zit meestal redelijk veel en je hebt echt maar een heel klein beetje nodig.

– aanbrengen is zo gebeurd, het gaat veel sneller dan andere eyeliner.

– het is niet duur!

– de kleur is erg intens

– gel liner is heel makkelijk te vervagen en uit te blenden als het nog nat is. Echt, je kan er prima een smokey eye of een vage lijn onder je oog mee zetten.

Zo gauw kan ik niet echt nadelen verzinnen, misschien is de kleur ietsje minder zwart dan bij vloeibare eyeliner en blijft het iets minder lang zitten?

Ja, ik ben erg tevreden met deze gel liner. Ik ga er zeker nog eens een leuke look voor jullie mee maken!! In de vijf dagen dat ik deze gel liner heb , heb ik hem denk ik maar twee keer niet op gehad. Echt, ik zal jullie over een tijdje laten weten of ik er nog steeds zo over denk maar op het moment vind ik dit het alllergeweldigste product voor de ogen wat ik heb!! :)

dikke kus, Eef.

sorry, ik maakte de foto’s pas toen ik hem al had gebruikt. Voortaan is het allereerste wat ik doe foto’s van mijn producten maken als ik ze nieuw heb! ;)

20120116-214048.jpg

20120116-214059.jpg

20120116-214107.jpg

20120116-214112.jpg

20120116-214119.jpg

20120116-214126.jpg

20120116-214131.jpg

20120116-214138.jpg

Geef een reactie

