First Impression: Aussie Frizz Miracle Shampoo.

14 Jan

P1020339

Overal kom je het merk tegen. Op elke blog is er wel wat over te vinden. Dus konden wij niet achterblijven!

Vandaag was ik in de Etos en ik kon hem niet laten liggen. Ik had een nieuwe shampoo  nodig en dus kocht ik hem. Want de geur, de recensies en te leuke teksten waren té leuk !

P1020342

Precies wat ik nodig heb! En de Aloë Vera is lekker voedend, superfijn dus voor je haar !

P1020344

Hij maakt je haar zacht en minder pluizig, wat een fijn idee !

P1020345

Ingrediënten .. tja laten we hier maar niet al te veel naar kijken. Want natuurlijk is het zeker niet!

P1020346

De shampoo ruikt naar Blue Gum:’ Blauwe kauwgum’. Ik weet niet hoe blauwe kauwgom ruikt , maar lekker is het wel !

P1020349

12 maanden houdbaar, dat moet makkelijk lukken !

P1020351

Een beetje Aussie Philosophy .

P1020353

De flacon is versierd met kangoeroes want Aussie komt uit Australië !

P1020355

In een makkelijke en hygiënische flacon. Super !

Binnenkort een review als ik hem heb kunnen testen (;

Liefs,

Nien

3 Reacties to “First Impression: Aussie Frizz Miracle Shampoo.”

  1. Amber 14 januari 2012 bij 18:07 #

    heey!
    ik wilde misschien ook een shampoo + conditioner van aussie kopen,
    je gaat nog een echte review doen? ik ben erg nieuwsgierig!
    heb je alleen de shampoo of ook de conditioner?
    en hoe duur was ie?
    en kan je het merk alleen bij de etos kopen?
    x

    • nivabeauty 14 januari 2012 bij 18:09 #

      Wat leuk !
      Ik heb alleen de shampoo omdat ik nog een conditioner had ; die van The Body Shop.
      Hij was volgens mij 7 euro, wat duurder dan sommige andere is maar hij ruikt ook wel goddelijk !
      Voor zover ik weet en heb gezien is hij alleen te koop bij de Etos , inderdaad.
      Ik ga hem reviewen zodra ik hem een paar keer heb kunnen gebruiken, dat zal ergens volgende week zijn !
      Liefs,
      Nien

      • Amber 15 januari 2012 bij 12:24 #

        okee super dankje!
        de dingen die ik wil weten zijn:
        wordt je haar er zacht van,
        blijft het lang verzorgd,
        wordt je haar zeg maar ‘handelbaar’/ zit het mooi in model
        ruik je de geur ook nog na het wassen?
        nou dat was het denk ik wel…
        xx

Geef een reactie

