Review: MAC Fix +

13 Jan

P1020325

In de vakantie kocht ik mijn eerste MAC product. (Het andere heb ik gekregen) Ik had al zoveel goeds gehoord over MAC Fix +. Ik wou hem erg graag ook eens proberen ! Voor €16.50 durfde ik het aan en kocht hem.

P1020327

Een fixingspray kan een finishing touch geven. Erg mooi voor bijvoorbeeld over je foundation. 100 ml zit er in de mooie flacon.

P1020328

Maar eerst de prachtige verpakking! Wauw! Wat leuk bedacht dat reliëf !

P1020329

Hier kun je lezen wat hij belooft te doen; hij maakt je huid zacht en gevoed/gehydrateerd.

P1020331

De flacon is heel erg mooi en metallic. Erg leuk bedacht want je kan nog wel zien hoeveel vloeistof je hebt.

P1020333

Nu zit de flacon dicht, er kan dus geen product verspillen door een open dop..

P1020334

Nu is hij open en hoef je alleen nog op de bovenkant te drukken et voilà !P1020335

Er komt een leuk drupje aan product vrij. Genoeg voor je hele gezicht als je maar een beetje wilt. En ik raad 2 pompjes aan ong. voor wat meer effect.

P1020338

Na het uit te smeren en even te laten intrekken komt er een mooie glans op mijn hand. Helaas kwam deze op de foto niet erg goed uit .. Mijn hand, moet ik zeggen, is wel erg zacht !

Ik vind het een fijn product dat absoluut een prachtige finish geeft. Hij is makkelijk in gebruik en, in vergelijking tot andere MAC producten zoals de oogschaduws, niet eens zo heel erg duur!

Ik vind hem het geld zeker waard! Maar of ik hem nog een keer zou kopen licht eraan of ik als hij op is de extra glans op mijn gezicht erg mis (;

Of de glans langt blijft zitten weet ik niet. Wel is mijn huid voor de rest van de dag lekker glad.

Liefs,

Nien

Geef een reactie

