Filmpje: french manicure

12 Jan

Op verzoek van bezoekster Stella laat ik hier in een filmpje zien hoe je een french manicure op je nagels kunt lakken.
Veel plezier met kijken en succes ermee !
X Eef

het bijbehorende artikel:
https://nivabeauty.wordpress.com/2011/12/18/how-to-french-manicure/

het filmpje:

http://m.youtube.com/?client=mv-google&rdm=4ozmbjppo&tsp=1#/watch?v=aqNaN9-bYno

2 Reacties to “Filmpje: french manicure”

  1. Amber 15 januari 2012 bij 12:09 #

    heey!
    leuk filmpje! je kan echt goed vertellen! (;
    een tip voor de probleempjes die je hebt: als je met de witte nagellak op je nagel knoeit is dat idd niet zo handig, maar daarvoor hoef je dat niet als eerste te doen. Als de roze lak of base coat helemaal droog is, en je morst witte lak erop, dan kan je dat gewoon met je vinger weghalen (;
    enn dat de stickers de roze lak meenemen, heb je ook niet (tenminste ik heb dat niet) als de roze lak al droog is. (:
    dus de tip is: laat het eerst drogen
    maar echt een leuk filmpje!
    mijn probleem is niet het lakken, maar daarna, want ik raak snel dingen aan perongeluk en dan kan ik weer leuk opnieuw beginnen .. :$
    x

    • nivabeauty 15 januari 2012 bij 18:46 #

      Hoi Amber,

      sorry ik lees je reactie nu pas, internet deed het niet en ik ben het hele weekend druk ivm de verjaardag van mijnzusje.
      Maar dankjewel :)
      Okee, bedankt voor de tip ik ga het maar eens uitproberen!
      oh, nou dat is wel handig dat je de stickers gewoon over nagellak heen kan doen… moet ik ook maar eens gaan aanschaffen!
      Haha, ja dat probleem ken ik, dat heb ik ook aaaaltijd!
      fijne avond nog, kus Eef.

Geef een reactie

