Review Glam Shine L’Oreal

11 Jan

P1020307

De twee zitten verpakt in langwerpige “flesjes” en worden aangebracht met een sponsapplicator.

P1020309

Ik heb twee kleuren:”301 Coral Strass en 32 Magix Crystal. Allebei heel verschillend mooi.

P1020310

De glossjes plakken helaas wel erg veel en daar ben ik niet zo’n fan van.. Wel blijft de kleur goed zitten en de glitters al helemaal!

P1020315

De lichte kleur is bijna alleen glitters, erg leuk voor over een lippenstift bijvoorbeeld. De roze-rode kleur is wat meer gepigmenteerd. Erg leuk voor een feestje.

P1020316

Ik merk wel dat hoe plakkeriger de lipgloss hoe langer hij blijft. Waarschijnlijk zijn daarom veel lipglossen zo plakkerig .. haha !

P1020317

Mijn eindoordeel hangt een beetje in het midden. De kleuren zijn mooi en lekker glinsterend. Maar ik vind de glitters toch een beetje veel en de gloss wat te plakkerig. Helaas, want ze zijn zo mooi.

De glossjes zijn rond de 15 euro en zien er nu volgens mij alweer ietsjes anders uit!

Liefs,

Nien.

Geef een reactie

