Pechdagje

10 Jan

soms heb ik van die echte pechdagen. Dan moet ik vanalles doen en heb ik maar heel weinig tijd, en gaat alles fout. Zoals vandaag…

Het begon met dat ik na school heel snel een filmpje wilde opnemen voor de blog. Na vier keer proberen is het nog steeds niet gelukt, ssteeds was mijn gehuegen vol, batterij op, verkeerde belichting, kwam er iemand binnenlopen… En natuurlijk kwam ik daar dan nadat het filmpje klaar was pas achter. Goed, het gaat niet vandaag lukken, maar deze week komt er nog een french manicure filmpje!

Daarna bleek dat mijn biebboeken al veeel te laat ingeleerd zijn. Mijn pas is nergens te vinden dus ik kan morgen gezellig naar de bieb fietsen…

Eenmaal klaar daarmee ging ik even bij iemand langs. Ik had een sleutel, maar die ging maar niet , ik kreeg de deur echt met geen mogelijkheid open. Er moesten een heleboel sleutels en mensen bij te pas komen!

Vervolgens ging ik naar de fietswinkel om fietslampjes en snelbinders te kopen. Ik moest echt onwijs lang wachten tot er eindelijk iemand kwam die me de snelbinders kon wijzen. Had ik eindelijk een mooie paarse uitgekozen, kon ik weer tien minuten wachten tot ik kon afrekenen.

Daarna op naar de kookwinkel om zwart marsepein te kopen. Mijn zusje wil voor haar verjaardag een taart in de vorm van onze kat Boefje. Van marsepein natuurlijk. En ja hoor, ze hadden alleen nog maar donkerbruin. Gaat lekker!

Thuis moest ik natuurlijk nog mijn huiswerk maken, ik had net wiskunde af en was bezig met aardrijkskunde. Had mijn zusje mijn boeken aan de kant geschoven en had daarbij een belangrijk stencil weggegooid. Kon ik met mijn arm in de prullenbak gaan graaien. Heeeeeerlijk!

En over aardrijkskunde gesproken, ik kom er net achter dat ik het verkeerde boek niet mee heb! Ik kan hem pas morgenmiddag weer ophalen, dus dat zal ik ook allemaal morgen moeten doen…

Daarna wilde ik nog dit artikel typen, maar dit deed ik op mijn ipod omdat de computer bezet was en ik eigenlijk al mijn blogposts via de wordpress app post. Ik was helemaal klaar met het bericht. Alleen nog even de tekst van een document in een bericht verzetten en ik was klaar. Ik selecteerde de tekst en wilde op ‘kopieer’ drukken. Per ongeluk drukte ik op ‘plak’. Hij plakte de url die ik een paar dagen geleden ergens had gekopieerd. Maar omdat de tekst geselecteerd was , verdween die ook meteen. Aaargh! mijn hele berichtje verwijderd! kon ik weer overnieuw beginnen…

Dit was mijn ‘pechmiddagje’, ik baalde nogal maar kan er nu eigenlijk wel om lachen. Ach, mijn huiswerk voor morgen is ieder geval af, ik hoop dat ik nog iets kan maken en straks heerlijk op de bank voor de tv kan ploffen. Hebben jullie vaak zo’n baalmiddagje, dat echt alles tegenzit? ik hoor het graag! ;)

kus, eef.

2 Reacties to “Pechdagje”

  1. Amber 10 januari 2012 bij 21:34 #

    aaahw dat klinkt erg vervelend :(
    als je een tekst hebt verwijdert en je drukt op control + z dan komt het meestal weer terug hoor (: ff een tip
    ja ik heb ook echt een baaldag vandaag :(
    heeeel veel leren, heb deze week zes toetsen! en ik krijg sommige dingen echt niet in mijn hoofd! en ik loop met drie vakken best wel achter…
    en ik heb soort van ruzie met iemand.

    erg vervelend, ik ga zo lekker stoppen met hw (haha heb ik al gedaan want ik ben nu op jullie blog xd) en even lezen in mijn nieuwe geleende boek.

    en dan lekker vroeg naar bed (:

    xx

    • nivabeauty 10 januari 2012 bij 22:34 #

      Haha ja ik weet het maar op een ipod kan dat niet!
      Wat verelend, ik ook!
      Is het boek leuk? Kus eef

Geef een reactie

