LE: Catrice Mono ‘Enter Wonderland’

9 Jan

Van mijn lieve mede-blogster kreeg ik deze oogschaduw cadeau. Ik heb hem nu al een tijdje, lang genoeg om hem eventjes te reviewen voor jullie !

P1020281

De Limited Editions van Catrice hebben altijd van die mooie verpakkingen ! Ook deze weer, prachtige vlinders !

P1020282

Het is een highlighter, en wat voor een ! Erg mooi.

P1020284

Natuurlijk heb ik er al weer een deukje in weten te maken. Ik kreeg hem niet open en toen hij open schoot boorde mijn vinger in de oogschaduw..

P1020286

Dit is de kleur, subtiel maar het is onwijs glitterig !

P1020287

Helaas is er van de kleur weinig terug te zien, wat vooral opvalt zijn de glitters. Heel leuk voor een partylook !

Ik vind het een redelijke oogschaduw. Hij is niet erg gepigmenteerd maar wel mooi glitterig. Voor de prijs is hij het wel waard, helaas weet ik niet wat hij gekost heeft. Maar het zal zo rond de 3 euro hebben gelegen !

Hebben jullie mono’s van Catrice?

Liefs,

Nien

Geef een reactie

