Review oogschaduw duo INGLOT

8 Jan

P1020269P1020271

Het prachtige doosje, erg leuk dat je ze op elkaar kan klikken !

P1020272P1020278

Je hoeft maar één keer met je vinger over de oogschaduw en dit is het pigment wat je krijgt. De highlighter is duidelijk minder opvallend maar daarom niet minder mooi !

P1020219

Erg jammer dat je niet kunt kijken hoe de kleuren heten of welk nummer ze hebben !

P1020223

Goud/bruin/groenige kleur, erg mooi vind ik zelf !

P1020225

De highlighter heeft iets weg van een zachtroze kleur. Erg mooi om in de binnenste ooghoek aan te brengen of onder het wenkbrauwbot !

De prijs is 14 euro. Echt niks voor de kwaliteit ! Per oogschaduw kost het volgens mij 6 euro. De INGLOT zit op de van Bearlestraat in Amsterdam.

Ik ook weer over deze oogschaduws erg tevreden !

Liefs,

Nien

6 Reacties to “Review oogschaduw duo INGLOT”

  1. Amber 10 januari 2012 bij 21:38 #

    waauw die bruin achtige is inderdaad ook heel mooi!
    Moet je eens opdoen! (weet niet of je dat al doet, maar ja)
    x

  2. Amber 8 januari 2012 bij 17:59 #

    heeey!
    ik ben van plan ook een highlighter te kopen. Ik heb natuurlijk wel lichte oogschaduws, maar nou en. Ik wil er (misschien/waarschijnlijk) een van de INGLOT. Je kan dus ook gewoon 1 oogschaduw kopen? Ik moet alleen nog even iemand vinden die met me mee wil gaan (:
    x

    • Nien 8 januari 2012 bij 18:03 #

      Ja je kan er één kopen, maar dan krijg je geen doosje ..
      Het is dus een stuk voordeliger er twee te kopen !
      Het lijkt mij erg leuk mee te gaan !
      Wanneer was je van plan een bezoekje te brengen aan INGLOT ?
      Liefs !

  3. glasmetwater 8 januari 2012 bij 17:00 #

    De donkerbruine oogschaduw is geweldig :)

    • Nien 8 januari 2012 bij 17:03 #

      Hi !
      Dankjewel ik vind hem zelf ook erg mooi !
      Als in de INGLOT de kleur zoekt lag hij bij de groentinten!
      Liefs,
      Nien

Geef een reactie

