Ziek

7 Jan

Hoi allemaal,

Ik ben helaas ziek vandaag. Zoals jullie hopelijk wel begrijpen staat mijn hoofd totaal niet naar bloggen vandaag.
Ik weet niet of Nien vandaag kan bloggen, maar verwacht ieder geval niet teveel artikelen.
Sorry voor het ongemak, ik hoop dat jullie er begrip voor hebben!
Liefs, eef

2 Reacties to “Ziek”

  1. Amber 7 januari 2012 bij 15:16 #

    beterschap!

    • nivabeauty 7 januari 2012 bij 15:37 #

      Dankjewel Amber, het gaat al ietsje beter (zolang ik in bed blijf liggen). X

Geef een reactie

