Vakantie zit erop !

7 Jan

Ik weet het, ik weet het het is nog niet afgelopen. Maar weekenden tellen voor mij niet mee als vakantie. Die heb ik normaal namelijk ook vrij. Ik heb ontzettend genoten deze vakantie, even weg van de drukte op school,  al moet ik wel huiswerk maken.

Ik had jullie graag nog wat meer personal foto’s laten zien maar op het moment heb ik er geen. Snel weer !

Sorry voor het korte artikel, maar ik was de hele dag weg.

Liefs,

Nien.

2 Reacties to “Vakantie zit erop !”

  1. Veraa. 7 januari 2012 bij 20:50 #

    Jaaa vandaag was je weg jaa, ahah.
    De conducteur die kwam mijn kaartje controleren en werd beetje boos en zei dat ik eigenlijk zwart reed nu ahahahaha. Maar hij liet et maar zoo ;p

Geef een reactie

