Shoplog M.A.C. en INGLOT

6 Jan

Vandaag kwam een vriendin van mij op bezoek om lekker te shoppen. Natuurlijk liet ik deze kans niet voorbij gaan en kocht ik ook wat leuke spulletjes !

P1020211

Allereerst de oogschaduws van INGLOT, zelf kocht ik een duo en mijn vriendin ook. Ik ben ontzettend fan geworden van deze oogschaduws dus ik wou er graag nog een kopen en aan mijn vriendin laten zien!

P1020213

Links is van mijn vriendin en rechts van mij. Ik ben er erg blij mee! Een van de verkoopsters heeft mij met mijn gekozen kleuren opgemaakt en ik was verkocht !

P1020215P1020217

Wauw ! Mooie kleurtjes (;

P1020219

Mijn kleuren, ik ben er zóó blij mee !

P1020220

Die van mijn vriendin, ze passen echt bij haar ! Allebei de duo’s kostten €14,00, niks voor de kwaliteit !

En dan was ik nog eventjes bij de MAC counter in de Bijenkorf. Ik wou al heel lang MAC Fix + . Die ik al op meerdere blogs voorbij zag komen ! Voor €16,50 nam ik de fles mee.

P1020239

In de mooie fles, waar je wel doorheen kunt kijken, zit een primer die je huid ook nog eens laat glimmen. Like !

P1020240

100 ml zit er in, en volgens Cynthia kan je daar lang mee vooruit !

P1020241

P1020244

Zo zit de fles dicht, heel handig anders zou je product kunnen verspillen.

P1020245

En nu is hij open ! Yay !

P1020230

Ik wou nog eventjes de ongelofelijk mooie verpakking laten zien, waauw.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!

Liefs,

Nien.

6 Reacties to “Shoplog M.A.C. en INGLOT”

  1. glasmetwater 7 januari 2012 bij 14:05 #

    De oogschaduws lijken me echt geweldig…

    • nivabeauty 7 januari 2012 bij 15:15 #

      Ja, ik heb er ook een, ze zijn idd geweldig! Ben benieuwd hoe deze Nien bevallen, echt prachtige kleurtjes! x eef

    • nivabeauty 7 januari 2012 bij 15:23 #

      Hi !
      Ik vind hem inderdaad geweldig en mijn vriendin ook!
      Er komt nog een review over beide producten !
      Ze kostten 14 euro wat ik super redelijk vind voor de kwaliteit !
      Liefs,
      Nien

  2. Eef 6 januari 2012 bij 19:51 #

    Wauw superleuk!
    Ik wil nog heeeeel graag een MAC lippenstift, jij mag wel weer mee als mijn personal shopper;)
    Haha , Kus

Geef een reactie

