Review poederkwast etos

6 Jan

In het filmpje waarin ik liet zien hoe je snel je kwasten kan wassen waste ik als eerste een poederkwast van de etos. Vandaag ga ik jullie vertellen wat ik eigenlijk van deze kwast vind.
Dr prijs weet ik niet meer, volgens mij was hij zo’n twee tot drie euro. Super goedkoop dus!
De kwast heeft syntetische haren, wat natuurlijk wel een groot nadeel is. De kwast is lekker zacht maar na een paar keer wordt hij toch wat ruwer. Wat ik wel jammer vind aan deze kwast is dat hij heel weinig poeder oppakt. Als ik hiermee poeder op mijn gezicht wil aanbrengen zie ik bijna geen resultaat…
De kwast ziet er redelijk uit, ik vind hem een beetje goedkoop ogen.
Over het algemeen ben ik niet zo tevreden over deze kwast. Mijn blushkwast van Catrice is zelfs meer geschikt om poeder mee aan te brengen dan deze. Jammer, ik ga dus nog op zoek naar een goede poederkwast, liefst een met echt dierenhaar. Als jullie suggesties hebben, zet een reactie bij de comments!
kus Eef

20120107-115725.jpg

20120107-115731.jpg

Geef een reactie

