Outfit of the day

5 Jan

20120105-200049.jpg

Ik kreeg een reactie van Stella of ik met het bloesje wat ik in het kwasten filmpje aanhad een outfit of the day wilde maken. Natuurlijk wil ik dat! Ik heb nog even wat foto’s gemaakt van wat ik gister aanhad. Kijk gezellig mee als je geinteresseert bent!

20120105-195021.jpg

Dit is ‘m. Het is eigenlijk een hele simpele outfit, het was ook mijn ik-ga-vandaag-de-deur-maar-heel-even-uit-dus-ik-trek-gewoon-iets-simpels-aan-outfit.
De outfit bestaat uit:
– roze met blauw houthakkersbloesje van de H&M (www.hm.com) hij komt van de Divided.
– zwart hemdje van Vingino
– zwarte jeans van edc by Esprit
– grijze (redelijk afgetrapte..) all stars.

20120105-200512.jpg

Verder droeg ik nog een zalmkleurige riem, (onbekend merk, van oma gekregen), en het horloge en de ring die ik altijd om heb.

20120105-200155.jpg

Dit bloesje draag ik ook wel eens op een kokerrokje of met een dun riempje, maar gisteren hield ik het gewoon simpel.

Ik vind het een erg leuk bloesje, het is geen blouse-stof maar gewoon katoen, geloof ik. Het stofje is dus heel zacht en redelijk warm waardoor hij heel lekker zit.
Het bloesje droeg ik tot halverwege dichtgeknoopt met de mouwen nonchalant opgestroopt. Mijn all stars had ik lossig dichtgeknoopt en verder zat mijn haar in een knotje en had ik geen makeup op.

20120105-200026.jpg

hebben jullie vaak van die nonchalante bloesjes aan? En dragen jullie veel kleding van de H&M?
kus Eef

20120105-200408.jpg

20120105-200630.jpg

2 Reacties to “Outfit of the day”

  1. glasmetwater 5 januari 2012 bij 23:40 #

    Leuke blouse, zelf heb ik er niet zo veel, maar ik vind ze wel heel leuk :)

    • nivabeauty 6 januari 2012 bij 11:24 #

      Dankjewel! Haha ik heb best wel veel van de H&M, ik slaag daar eigenlijk altijd! ;)
      X eef

Geef een reactie

