Budget love: Essence Nude Lipgloss.

5 Jan

De essence XXXL nudes Lipgloss is een prachtige lijn met mooie kleurtjes. Van mijn lieve medeblogster kreeg ik 03 Nude Kiss. Een prachtige roze kleur!

 

P1010944

Het komt in de wel bekende Essence verpakking met een mooie versiering. Er zit 5 ml gloss in.

P1020178

Ik vind de kleur zo mooi ! Hij past bij bijna elke lippenstift die ik heb en is heel mooi. Hij is heel creamy maar blijft helaas niet lang zitten. Hij is er na wat even en/of drinken al weer af. Dat vind ik wel jammer.

 

P1020180

Hij komt met een sponsapplicator, maar voor mij zit er steeds net wat teveel op dus veeg ik het teveel aan product af.

Dan tot slot is de prijs-kwaliteitverhouding heel goed. Voor €1.79 krijg je een mooie kleur die niet lang blijft zitten maar toch heel fijn is.

En het belangrijkste voor mij; hij plakt niet ! Yay ! Eindelijk heb ik een gloss gevonden die mooi is maar niet plakt.

Liefs,

Nien.

Eén reactie to “Budget love: Essence Nude Lipgloss.”

  1. Eef 5 januari 2012 bij 12:33 #

    Ik ben blij dat je hem mooi vind!
    Fijn dat hij niet plakt, maar wel erg jammer dat hij er zo snel af gaat…!
    Kus, eef

Geef een reactie

