Fast hair: rommelig opsteken

5 Jan

Mijn zusje heeft prachtig haar, maar daar mag ik nooit aanzitten. Vandaag wilde ik weer een ‘fast hair’ artikel maken. En na heeeeel lang zeuren mocht ik dan toch op haar haar oefenen. Dus: vandaag een fast kapsel wat ik met het haar van mijn zusje heb gemaakt :)

20120105-174126.jpg
Ik ga laten zien hoe je je haar rommelig kan opsteken. Dat is snel, makkelijk en leuk!

Wat heb je nodig: een elastiekje, een heleboel schuifspeldjes en evt. een haaraccesoire zoals een bloem of haarband.

Je begint door het haar in een strakke paardenstaart achterop het hoofd te maken. Vervolgens pak je steeds een plukje van de staart en zet je dat vast met een schuifspeldje.

20120105-174349.jpg

Als alle plukjes vast zitten heb je ongeveer bovenstaande foto. Als er nog hele plukken loshangen kan je die ook vastzetten. Vind je het kapsel niet rommelig genoeg, dan kan je nog wat plukjes wat losser trekken.

20120105-174900.jpg
Je kan het geheel nog afmaken met een leuke bloem of iets anders in het haar, maar ik was niet thuis dus had helaas alleen maar deze speld met het kleine roosje en de bruine haarband.

20120105-175130.jpg

ik hoop dat jullie het leuk vonden en er iets aan hadden!
X eef

Geef een reactie

