Nails of the day + review duo nagellak H&M

4 Jan

20120104-020140.jpg

Vandaag schrijf ik voor jullie een review over een duo nagellakje van de H&M. Dit nagellakje heeft twee kleuren; roze en grijs. Ik review voor jullie allebei de lakjes, maar bij de swatches en ‘nails of the day’- foto’s draag ik de roze.

Het lakje kostte iets van drie euro, wat ik erg weinig vind voor twee lakjes. De kleuren vind ik mooi, maar het zijn niet de mooiste kleuren ever, vind ik. De grijs neigt een besgje naar blauw, ik weet het niet, maar ik denk dat ik net een tintje lichter mooier had gevonden. De roze lijkt heel lief, maar droogt toch wat ‘hardere kleur’ op. Lastig uit te leggen, de kleur is niet knalroze maar ook niet zacht of lichtroze.
Iedergeval, de kleuren zijn mooi, het is een leuke combinatie maar ik vind de kleuren niet prachtig.

Dan nu het lakje zelf. Wat vind ik van de verpakking? Het lakje heeft aan de ene kant het roze potje en aan de andere kan het grijze. In het midden zit een grijs/metaal kleurig ‘stuk’ waar met simpele letters ‘duo nail polish’ en nog wat kleine dingetjes op staat. De verpakking ziet er grappig uit door de twee kleuren nagellak maar verder vind ik hem wat saai. Ook vind ik het wat onhandig dat, wanneer je het kwastje in het potje zet zonder de dop erop te schroeven, hij snel omvalt, door het gewicht van het andere lakje wat eraan zit. Zo kan je niet tijdens het lakken het kwastje even in het potje zetten.

20120104-020118.jpg

Het lakje zelf lakt redelijk, ietwat stroperig maar het valt mee. Het kwastje is best fijn maar al met al lakt het lakje niet geweldig.

20120104-020134.jpg
Het lakje bleef bij mij niet lang zitten, na een halve dag zaten er al chips in. Daar moet ik wel even bij vermelden dat mijn nagels zo zwak dat elke nagellak (ookal was ie tien euro) bij mij na een dag , of met veel geluk en vier laagjes na twee dagen…

Conclusie; een redelijk lakje, kan ermee door maar het is allemaal een beetje mwah naar mijn mening; de kleur , de kwaliteit en de ‘snelheid’ van het chippen vind ik allemaal redelijk.

hebben jullie ervaring met H&M lakjes? Welke hebben jullie? X eef

2 Reacties to “Nails of the day + review duo nagellak H&M”

  1. glasmetwater 4 januari 2012 bij 23:46 #

    Leuk zo twee lakjes aan elkaar zal ik maar zeggen… Ik heb zelf ook een lakje van H&M, maar dat is een gewoon lakje, en geen duo. Opzich ben ik er wel tevreden mee.

    • nivabeauty 5 januari 2012 bij 00:27 #

      Ja klopt! Oh ook leuk! Tsja, ik ben hier ook wel tevreden mee, vind het alleen niet geweldig, wel raar want de h&m heeft oer het algemeen wel redelijk goede beauty producten!
      Liefs

Geef een reactie

