Indelings Tip ; Oorbellen rekje.

3 Jan

Ik heb al een tijdje heel handig rekje voor oorbellen. Hierin kan je ze ophangen en dan makkelijk kiezen welke je wilt zonder in doosjes te hoeven graaien. Like !

P1020163

Deze komt van Be Dazzled. Een hele leuke sieraden en kralenwinkel bij de Albert Cuyp. Hier verkopen ze ook deze rekjes. Heel leuk om eventjes een kijkje te nemen. Het rekje kostte zo’n 12 euro denk ik. Je hebt ze ook nog in andere soorten en maten.

Hierbij wou ik stiekem ook nog even mijn oorbellen laten zien. Als jullie vragen hebben van waar ze vandaan komen zal ik proberen antwoord te geven. Ik heb sommige ook cadeau gekregen dus daar kan ik niet veel over zeggen (;

P1020153P1020154P1020155P1020156P1020159P1020152

Hopelijk vonden jullie het leuk !

Liefs,

Nien.

2 Reacties to “Indelings Tip ; Oorbellen rekje.”

  1. Amber 3 januari 2012 bij 15:06 #

    Wanneer doe je ze eens in? :)

Geef een reactie

