Gevonden

2 Jan

Kennen jullie dat, dat je iets al heel lang kwijt bent, al bijna bent vergeten, en je dat ineens weer terug vindt. Dat je zoiets hebt van; ‘yes, ik heb een van mijn oude favo’s weer terug!’ of ‘nu heb ik weer een leuke aanvulling van mijn stash zonder er nu nog geld aan uit te geven!’
Dat had ik dus een paar dagen geleden. (vorig jaar ;) ).
Ik was wat aan het opruimen in mijn kamer toen ik ineens een klein doosje vond met drie oogschaduwtjes en een applicatortje erin.

20120101-234926.jpg
Ik weet nog dat deze oogschaduwtjes in een paletje zaten wat ik aan mijn zusje had gegeven. Alleen deze vond ik toch wel mooi dus die had ik eruit gehaald en bewaard. Later was ik het helemaal vergeten en nu heb ik ze dus weer! Het zijn geen hele bijzondere oogschaduwtjes maar ik vind ze toch wel leuk. Een lichtroze die prachtig met mijn huid blend en makkelijk als highlighter of basis gebruikt kan worden. Een donkerbruine voor mijn zoveelste nude oogschaduwtje en een olijfgroene om mijn look subtiel toch net iets opvallender te maken. Erg leuk!

20120101-235313.jpg

Ook vond ik deze applicator van de Douglas. Het is aan de ene kant een sponsapplicator en aan de andere kant een kwastje. Sponsapplicators vind ik niet handig in gebruik, maar het kwastje is erg zacht en werkt prima. Deze is missschien wel handig om standaard in mijn tas te doen.

Gisteren was ik alweer even mijn kast aan het ordenen toen ik nòg iets tegenkwam. Nouja!
Deze keer waren het vier lipproducten en een klein boeddha’tje (kom ik zo op terug).

20120101-235612.jpg
Van boven naar onder; lichtroze lipgloss met spiegeltje van onbekend merk, roze glitter lipgloss claire’s, lichtroze (geeft geen kleur op de lippen) lippenbalsem van labello en lichtroze potje met lipgloss/balsem.
De bovenste lipgloss is gewoon een leuk glossje, heel nude maar wel een lief glansje. Altijd handig om extra te hebben.
De lipgloss van de claire’s is best een leuk lipglossje , deze zat samen met een oogschaduwpaletje en een transparant glossje in een schattig beautykitje met poesjes van de claire’s. Ik had alles aan minn zusje gegeven, behalve deze want die was dus kwijt. Het is een redelijk gepigmenteerde gloss met mooie glitters.
Daaronder een labello die ik al heb, die had ik gekocht nadat deze kwijt was. Nogmaals; handig om er een extra te hebben.
Het laatste lipproduct zit in een potje en heb ik al heeeel lang, het ziet er ook wat viezig uit. Als je het op je lippen doet geeft het niet meer dan wat glans, maar het voelt wel lekker verzorgend.
Deze producten was ik echt al best lang kwijt en het is dus leuk dat ik ze teruggevonden heb! Het zijn niet echt dingen die ik heel erg gemist heb, maaar ik heb er nou wel vier lipglossjes / balsems bij zonder er extra voor betaald te hebben ;)

20120102-000338.jpg
Als laatste dit geluksbeeldje wat ik lang geleden van mijn oma heb gekregen. Zij was in India geweest en had toen hele leuke souvenirs meegenomen, een sierparaplu, een marionettenpop, dit beeldje en een grotere en gekleurde variant van deze boeddha. Het is een klein olifantje, volgens mij heette hij Ganesha (schrijf ik het goed?) en is hij een Indische god. Hij zou geluk brengen en ik vind hem wel heel schattig! Deze was ik ook alweer vergeten maar ik vind het een leuk aandenken en ben wel blij dat ik deze weer heb gevonden.

Ik schrijf deze blogpost niet zozeer om de producten zelf, al ben ik daar wel blij mee, maar vooral over het feit dat ik ze teruggevonden heb en dat zo’n ‘kick’ geeft. Heel af en toe heb ik dat, dat ik iets terugvind en er dan echt blij mee ben. Dat is zo mooi, en ik wil graag weten of jullie dat ook weleens meemaken. want zo zie je maar, als je opruimt vind je nog eens wat!
liefs, Eef.

Geef een reactie

